Stam asezate la o masa, savurand cate un cocktail, luminile colorate si muzica asurzitoare fiind aproape destul de puternice sa-mi acopere gandurile zgomotoase. Aproape. Destul de aproape, dar cand privesc spre barul aflat la o distanta nu prea mare de noi, amintirile celeilalte seri petrecute aici imi navalesc in minte. Rememorez mai exact cum Tamlin a aparut in stanga mea la bar, seducator din fire, adoptand o atitudine mustratoare si avertizandu-ma ca nu trebuie sa accept bauturi de la straini si cum apoi am mers pe ringul de dans impreuna cu Aly, unde am inceput sa ne zbenguim si unde nu dupa mult timp el m-a urmat, transformand totul intr-un dans senzual si excitant.
Junghiul de durere din inima mea ma inteapa din nou, asa ca ridic paharul la gura si iau o inghititura considerabila, incercand sa dreg totul cu alcool, iar Aly daca ar fi mai inteligenta m-ar mustra, caci incalc chiar normele pe care le impun eu pacientilor mei suferinzi, dar ea fie nu observa, fie nu ii pasa, fie ce i-am zis de-a lungul timpului i-a intrat pe o ureche si i-a iesit pe celalata. Oricare dintre variante eu o accept cu bucurie.
- Povestete-mi de ce te-ai certat cu Tamlin, imi cere Aly, apropiandu-se de mine si vorbindu-mi tare pentru a acoperi muzica.
Iar eu oftez, dar nu protestez si ma apropii la randul meu mai mult de ea, nu inainte de a mai lua o gura zdravana din paharul meu, care avea sa se goleasca mai curand decat credeam. Si imi incep scurta istorisire, incepand cu femeia misterioasa de la hotel, care s-a oprit la masa mea spunandu-mi pe nume si numindu-ma proasta fara absolut niciun motiv si continuand spunand despre cum l-am prins pe Tamlin discutand cu ea dupa ce imi spusese ca merge la toaleta si cum el a refuzat sa imi explice despre ce e vorba. Continuu apoi povestirea sarind la seara precedenta, cand Tamlin a tras chiulul de la cina cu parintii mei pe motive familiale pe care a refuzat sa mi le explice si mie, rugandu-ma din nou, sa am incredere in el, caci totul se va lamuri la un moment dat. Imi inchei discursul cu punctul culminant, si anume cel in care am vazut mesajul compromitator de la o anumita Maria, care ii spunea ca mai devreme sau mai tarziu adevarul va iesi la ideala, fie ca il spune el, fie ca nu. Nervozitatea creste in mine pe parcurs ce ii spun despre parcursul certii noastre, cum el a refuzat din nou sa imi spuna ce se petrece si cum a recurs pentru a treia oara la replica cu increderea, incredere pe care eu nu o mai pot avea insa in el.
Iar cand imi inchei in sfarsit triada incep sa ma simt vinovata, caci am dezvaluit detalii atat de intime din relatia mea si a lui Tamlin, dar totusi nu pot sa nu remarc usurarea pe care o resimt prin toti porii dupa ce m-am confesat lui Aly.
O noua realitate a vietii mele ma izbeste in fata, si anume aceea ca in ultima vreme am fost extrem de singura, chiar daca eu nu mi-am dat seama, iar cei doi ani lipsa din mintea mea au continuat sa ma apese in mod inconstient. Am incetat sa mai discut cu mama si tata prea mult, discutiile noastre fiind politicoase si deloc detaliate, iar despre prieteni ce pot sa zic? Ca am trei prieteni, dintre care unul este vecinul meu, care aparent are o antipatie pentru iubitul meu, sau fostul iubit, prietena mea pe care am uitat-o si care incearca sa recreeze o legatura cu mine pe care am distrus-o din cauza unei certe referitoare tot la iubitul meu, iar in final Aly, pacienta mea, despre care habar nu am cat ma intelege.
In tot acest timp n-am povestit nimanui ce se intampla cu viata mea. Nu mi-am confesat nimanui trairile si sentimentele, iar acum toate s-au adunat in mine o multime de sentmente refulate ce asteptau sa iasa la suprafata, unele din ele facand-o chiar aici, ele fiind cele referitoare la Tamlin.
Si acum, cand constientizez cat de singura sunt de fapt, vreau sa ma ascund intr-un colt si sa imi plang de mila din nou, dar refuz sa fac asa ceva, iar nevoia unei bauturi mai puternice decat cocktailul asta amarat isi face simtita prezenta.
CITEȘTI
Fugind de amintiri
Storie d'amoreMarianne și a pierdut orice amintire din ultimii doi ani în urma unui accident învăluit în aceeași ceață a uitării. Renunță la a mai încerca să reconstruiască puzzle-ul care este chiar trecutul ei și se muta în alt oraș pentru a-și continua viaț...