Kayra kızların zoruyla sürüklendiği bu yerde neden bulunduğunu yaklaşık yarım saat önce düşünmeyi bırakmıştı. Sadece oturup verdiği aptalca kararın cezasını çekiyordu.
"Somurtmayı bırak. Hem buraya bizimle gelmeyi sen tercih ettin."
Cemre'nin konuşmasıyla ona cevap bile vermedi. Çünkü biliyordu o haksızdı. Emre,İlker ve Pamir'le kalmak istememişti. Çünkü o üçü gece kulübüne gidip birkaç kızla beraber olacaktı.
Onun sırrı da buydu işte. Kayra kadınlardan hoşlanmadığını uzun süre önce farketmişti.
Bu kasvetli sihir dükkanı diye anılan yere de onların sorularından kurtulmak için gelmişti. Cemre ve Asya yakın arkadaşlarıydı. Tıpkı Emre,İlker ve Pamir'in de öyle olduğu gibi.
Kızlar internetten buldukları falcı için onu da peşlerinde sürüklemişlerdi. Çünkü itiraf edemeseler de yalnız gelmeye korkmuşlardı. Ancak bilmedikleri bir şey vardı ki Kayra da onlar gibi korkuyordu.
Buraya geleli yarım saat olmuştu. Etrafça hiç insan olmamasına rağmen onlar sıra bekliyordu. Ortam o kadar havasızdı ki Kayra zar zor nefes alabiliyordu.
"Oraya yalnız girmek istemiyorum. Hep beraber gireceğiz değil mi?"
Asya stresten ojelerini soyduğu parmaklarını bırakarak konuşmaya başlamıştı.
"Elbette. Zaten Kayra'yı o yüzden getirdik ya."
"Ne zamandır sormak istiyorum. Bizim bu yerde ne işimiz var? Dolandırılacak kadar çok paranız olduğunu bilmiyordum."
İki kız Kayra'ya bakıp sırıttı.
"Yok zaten. Seni getirmemizin bir nedeni de bu."
"Cemre gerçekten bu yalanlara inanacak mısın? Bize sadece saçma şeyler söyleyecek."
"Hayır öyle değil. Bu kadın gerçekten geleceği görebiliyor. Bizim fakültedeki kızın bir ay sonra kaza geçir-"
Cemre'nin konuşmasını açılan kapı böldü. İçeriden küçük bir kız çıktı ve onları içeri davet etti.
İki kız önden yürürken Kayra arkalarından takip ediyordu. Böyle şeylere asla inanmazdı. Bu insanlar düpedüz dolandırıcıydı.
İçerisi bekleme odasından bile daha havasız daha kasvetliydi. Ortamda yanan tütsünün kokusu her yeri kaplamıştı. 40 yaşlarında bir kadın masaya oturmuş onlara bakıyordu.
"Hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk. Ben Cemre. Sizi ben aramıştım."
Evet bir de gelmeden önce telefonla randevu almışlardı. Asya ve Cemre masaya oturduğunda Kayra ayakta bekliyordu.
Oturmak istememişti. Kadınla bir kere göz göze geldiklerinde bile rahatsız olmuştu. Onlar Asya'nın ilişki hayatı hakkında konuşurlarken Kayra etrafı incelemekle meşguldu.
"Delikanlı sıra sende."
Ne kadar süredir etrafı inceliyordu? Cemre ve Asya'nın işi çoktan bitmiş olmalıydı.
"Ben istemiyorum."
"Neden?"
"Çünkü tüm bu saçmalıklara inanmıyorum."
"İnanmıyorsan en azından bunu kanıtlayabilirsin. Gel otur. Sadece ücretsiz bakacağım."
Asya onu kolundan çekip oturttuğunda Kayra ona karşı koymadı. Kadının ne saçmalayacağını merak ediyordu.
"Pekala. Elimi mi falan mı uzatmalıyım?"
"Sadece gözlerime bak yeter."
Kayra gözlerini karşısındaki kadına çevirdiğinde kadının gözleri onu bir an ürkütmüştü. Gözlerinin renkleri birbirinden farklıydı. Sonradan fark etti ki kadının sol gözü kördü. Sol gözü beyaza yakın bir maviydi.
"Sırların var."
Kadın ilk defa konuşmuştu.
"Kimin yok ki?"
"Boğuluyorsun. Sana çok ağır geliyor. Kimseye söylememişsin. Şu ikisi dahi bilmiyor. Yaklaş."
Kadın öne doğru eğildiğinde Kayra ona doğru çekildiğini hissetti.
"Karşı cinsiyetten hoşlanmıyorsun. İnsanların tepkisinden korktuğun için en yakın arkadaşlarına bile söyleyemiyorsun."
Kayra bir an tüm kanının çekildiğini hissetti. Bunu nasıl bilebilirdi? Çok mu farklı gözüküyordu?
"Ama önemli olan bu değil. Bunu sadece bana inanman için söyledim. Hayatında sana çok yakın hissettiğin 5 kişi var. Onlara çok değer veriyorsun değil mi?"
Hayatında değer verdiği 5 kişi vardı. Emre,İlker,Pamir,Asya ve Cemre. Onlardan başka kimsesi yoktu.
"Evet."
"Değer verdiklerini yakın zamanda kaybedeceksin. Aranıza arkadaşlıktan farklı bazı duygular girecek. Bir kişi var. Sizin tüm arkadaşlığınızı o kişi bitirecek."
"Kim? Biz hepimiz sadece arkadaşız."
"Farklı duygular hisseden biri var. Suratını tam göremiyorum. Lekeli. Hayır hayır bir doğum izi.Suratında bir doğum izi var."
Pamir. Yüzünde doğum izi olan tek kişi Pamir.
"Ona dikkat et. Onun içindeki öfke ve sevgi yüzünden her şeyini kaybedebilirsin."
"O içimizden birini mi seviyor?"
Kadın cevap vermeyip ayağa kalktığında Kayra hala söylediklerinin etkisindeydi. Pamir onlara nasıl zarar verebilirdi ki?
Düşüncelerini dağıtan şey kadının pürüzlü sesi oldu.
"Süreniz bitti."
-T
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COINCIDENCE ✓
FantasyTanışmak tesadüftür,arkadaşlık seçim ama aşk tamamen kaderdir. -BxB hikayedir.