Veda (bölüm değil)

20.1K 1K 470
                                    

Herkese Merhaba.

Bugün yeni bölümle gelmiyorum. Bazılarınıza bir bölüm daha olduğunu söylemiştim ancak düşüncelerim değişti. Yeni bir bölüm olmayacak.

40.bölüm Coincidence için finaldi. O bölümün yerinde bir final olduğunu düşünüyorum ve daha fazla yazmak istemiyorum. Bunun sebebi ise yazamayacağımdan değil. Sebebi Kayra ve diğerlerinin hayatının nasıl olduğunu sizin kendinizin düşünmenizi, istemem. Çünkü artık onları en az ben kadar siz de tanıyorsunuz. Size zaten yeni hayatlarının nasıl olduğuna dair küçük ipuçları vermiştim. Şimdi nasıllar,ne yapıyorlar hepsini siz düşünün. Yazmak isterseniz yorum olarak da yazabilirsiniz keyifle okurum.

Coincidence her şeye rağmen benim için çok özeldi. Okuyucu kitlesi diğer kitaplarımdan çok farklıydı ve bu benim çok hoşuma gidiyor. Final yapmak ve sizden ayrı kalacak olmak beni çok üzüyor ama her şeyin sonu var maalesef.

Coincidence'ı yazmadan önce düşündüğüm bir ana fikir vardı. İnsanların iyi veya kötü olmasını yaşadıkları belirliyor. Eylemleri insanı kendisi yapıyor. Zaman ve durumlar değiştiğinde ise o kişi bambaşka bir insan olabiliyor. Bunu örneği Sezgin. Sezgin asla kötü biri olmadı. Hatalar yaptı,yanlış tercihler yaptı ama onu bunlara iten yaşadıkları vardı. Ama olaylar değiştiğinde onun da nasıl bir insan olduğunu biliyorum.

Bana bir bölüm daha yazmadığım için kızanlar olursa özür dilerim. Sizi üzmek en son istediğim şey bile değil.

Coincidence burada rafa kalkıyor. Sizi seviyorum. Belki günün birinde özel bir bölümle gelirim. Kim bilir :)

💙

-T

COINCIDENCE ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin