Multimedya: Ela (Ig: Gracie Abrams)Hayat bir yolculuktur. Yolculuğun başı da bellidir sonu da. İnsan topraktan doğar yine toprak olur. Her yolculuğun başı ve sonu aynı olsa da yaşananlar her insan için farklıdır. Kimi insanın yolculuğu şanssız olarak kısa sürer. Çok erken bitiriler yolculuklarını. Kim bilir? Belki de en şanslıları onlardır. Daha çok yaşamak mı yoksa daha dolu yaşamak mı? Kayra'nın hayatı her zaman dolu dolu geçmemişti. Hatta çok sıradan bir hayatı vardı. Okuluna gider arkadaşlarıyla vakit geçirir. Birilerinden hoşlanır asla açılamazdı. Bu yüzdendir ki zorluk çekiyordu. Bu eve bu insanlara hala alışamıyordu.
Ev bugün hiç olmadığı kadar sessizdi. Dosyaları aldıkları günden sonra 3 gün geçmişti. Adam hapise girmişti. Olay o kadar büyümüştü ki İngiltere'deki bazı mekanlar da kapatılmıştı. Kayra bu işin aslında ne kadar büyük olduğunu o zaman fark etti. Tüm dünya kendi askerlerini yaratmak için bu iğrenç şeye dahil olmuştu.
Kayra kendisine verilen odada oturmaktan bir hayli sıkılmıştı. Pamir'in odasından ayrılıp daha küçük olan bu odaya yerleşmişti. Onun için küçük olması önemli değildi. Yalnız olması yeterliydi. Dün telefonda Asya ile konuşmuştu. Arkadaşları onu merak ediyordu. Asya ona ne zaman döneceğini sorduğunda Kayra cevap veremedi. Çünkü bu sorunun cevabını kendisi de bilmiyordu. Bildiği tek şey vekil dedikleri insanlardan birer birer kurtulduklarında işte o zaman geri dönebilirdi. Şimdilik tüm bunlara katlanmak zorundaydı.
Yeni duştan çıktığı için saçları ıslaktı. Odasında banyo yoktu. Biraz da olsa odanın atmosferinden kurtulmak için sürekli duşa giriyordu. Dolaptaki boy aynasının karşısında kendini incelemeye başladı. Üzerindeki eşofman takımını Sezgin vermişti. Vücut ölçüleri aynı sayılırdı. Kayra sadece ondan biraz daha uzundu. Saçları kabarmıştı. Hiç düzeltmeye çalışmadı. Umrunda olan son şey, saçlarıydı. Kapı tıklatıldığında bakışlarını yansımasından çekip kapıya döndü.
"Efendim."
Kapı açılınca içeriye tahmin ettiği kişi girdi. Zaten Işıl dışında kimseyle doğru dürüst konuşmuyordu.
"Komik bir şey görmek ister misin?"dedi genç kız muzip bir şekilde. Kim bilir yine ne olmuştu?
"İsterim sanırım."
Merak ediyordu. Hem bu odada kapalı kalmaktan oldukça sıkılmıştı.
"Acele et ve beni takip et." Işıl koşarak odadan çıktığında Kayra da aynı hızla onu takip etti. Merdivenlerden aynı hızla indiklerinde Kayra burnuna gelen yanık kokusunu aldığında olayın bununla ilgi olduğunu anladı. Sağa dönüp oturma odasına girdiklerinde odadaki karmaşa onları karşılamıştı. Işıl Kayra'yı tutup yanına çektiğinde Kayra bakışlarını Ela ve Mert'ten çekmiyordu.
"Sana kaç defa dedim şu günlerde yanıma yaklaşma diye?"
Ela Mert'e yardım edip koltuğun örtüsünü çıkarırken bir yandan da ona kızıyordu.
"Ela ne bileyim sevgilim? Takvimini tutmuyorum."
Kayra yanık koltuk örtüsüne bakarken hala me olduğunu anlamıyordu.
"Ela her ay belli günlerde kendini kontrol edemez. Sebebini tahmin edebilirsin."
Karşısındaki kız kaş göz yaparken Kayra neden bahsettiğini anlamamıştı. Işıl onun yüz ifadesini görünce bıkkınca ofladı.
"Kızsal şeyler işte."
Kayra ne demek istediğini anlayınca utandığını hissetti. Kafasını yere eğince Işıl çocuk gibi saçlarını karıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COINCIDENCE ✓
FantasyTanışmak tesadüftür,arkadaşlık seçim ama aşk tamamen kaderdir. -BxB hikayedir.