İlk defa bu kadar garip bir ortamda bulunuyordu. Sekiz kişiydiler ama tanıdığı tek kişi Pamir'di. Artık onu da tanıdığını düşünmüyordu. Işıl yukarı çıkıp odanın hazır olduğunu söylediğinde herkes yavaş yavaş merdivenlere ilerlemişti. Kayra hareket etmeyen tek kişiydi. Tanımadığı kızlı erkekli grup gittiğinde Pamir'le yalnız kaldılar.
"Bu insanlar da kim?"
"Hepsiyle tanışacaksın. Hadi biz de yanlarına gidelim."
Pamir,Kayra'nın önden ilerlemesi için yolu gösterdiğinde Kayra merdivenlere doğru ilerledi. İçindeki merakı gidermenin tek yolu buydu. Koyu kahverengi ahşap merdivenler dik bir şekildeydi. Merdivenleri indikçe ortamdaki loşluk artıyordu. Merdivenlerin sonuna geldiğinde içeridekilerin sesleri duyuluyordu. Pamir'in arkasından geldiğinden emin olduğunda kapıyı açıp seslerin geldiği odaya girdi.
Karşılaştığı manzara kocaman yuvarlak masanın etrafına yerleşmiş insanlardı. Odanın tamamını kaplayan masa dışında birkaç bilgisayar da vardı. Onun dışında oda tamamen boştu. Oturacak sandalye bile yoktu. Pamir de odaya girdiğinde kapanan kapının sesini duydu.
"Evet. İlk önce herkes kendini Kayra'ya tanıtsın. " dedi Pamir. İlk önce asker tıraşlı sürekli sırıtan çocuk konuşmaya başladı.
"Ben Ömer. Zaten söylemiştim ismimi ama belki unutmuşsundur. Çünkü çok korkmuş görünüyorsun. Bizden korkmana gerek yok."
O kadar da korkuyor sayılmazdı ki. Sadece tanımadığı ortamlarda geriliyordu. Ömer sustuktan sonra yan yana olan ikizler kendilerini tanıttı. Işık ve Işıl boyları dışında hiçbir farklılıkları yoktu. Daha sonra çift oldukları her hallerinden belli olan uzun boylu çocukla esmer kız kendini tanıttı.
"Ben Mert."
"Ben de Ela."
Son olarak bir kişi kalmıştı. Kayra gözlüklü çocuğa bakıyordu ama çocuğun konuşmaya niyeti yok gibiydi. Pamir araya girmişti.
"Bu da Sezgin. Konuşamıyor. "
Kayra çocuk için üzülmüştü. Üzüntüsü bakışlarına da yansıdığında kendine kızdı. Çocuğa kendini daha kötü hissettirecekti.
"Artık tanıştığımıza göre beni neden buraya getirdiğini anlatacak mısın?"
Pamir'e baktığında çocuk yine sessiz kalmıştı. Kayra sinirlenmeye başlıyordu.
"Eğer konuşmamaya devam edersen şimdi çıkıp gideceğim Pamir. Kim bu insanlar?"
"Pamir'le böyle konuşma. Sana anlatacakları çok ağır olduğu için her şeyi bir anda anlatmak istemiyor o kadar ama ben anlatırım. Pamir izin veriyor musun?"dedi Işık.
Bu kızdan negatif enerji aldığı kadar daha önce kimseden almamıştı.
"Bence de Işık anlatsın Pamir."dedi Mert.
Pamir ikisini de onaylayıp bilgisayarlardan birinin yanına geçti.
"Öncelikle biz bir grup ergen değiliz. Burası bir topluluk. Hepimiz birilerinin vekilleriz. Doğduğumuzdan beri tek bir amacımız var. İşte burada da sen devreye giriyorsun. Fazıl Kandemir'in oğlu Kayra Kandemir. "
"Babamı nereden tanıyorsun?"
"Babanın bize ne yaptığını görmek ister misin?"
"Babam size ne yapmış olabilir ki? Sıradan bir doktor sadece. "
Işık güldüğünde Kayra garip bir şekilde ona baktı. Pamir'e döndüğünde ona bakmak yerine bilgisayarla uğraşıyordu. Bilgisayarla uğraştığı şey bitince ekrana bazı videolar yansıdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COINCIDENCE ✓
FantasyTanışmak tesadüftür,arkadaşlık seçim ama aşk tamamen kaderdir. -BxB hikayedir.