Narsist kelimesini tanımlanacak olunursa kısaca özseverlik denilebilir. Narsist insan özelliklerinden bazıları şunlardır. Birey kendine aşık olacak kadar bendini sever, kendini her şeyin üzerinde tutar. Günümüzde tam bir kişilik problemi olan narsisizm kelimesinin temeli Yunan mitolojindeki Narkissos'tan gelir. Söylenenlere göre bir peri kızı olan Ekho umutsuz bir şekilde avcı Narkissos'a deli divane aşık olur. Aşkından deli divane olan Ekho dillere destan güzelliğine rağmen aşkına karşılık alamaz ve günden güne tükenir. Kemikleri kayalara,sesleri ise "eko"denilen yankılara dönüşür. Olympos'un tanrıları bunu duyduğunda öfkelenirler ve Narkissos'u suçlarlar. Su içmek üzere nehre eğilen Narkissos'u kendi yansımasına aşık ederler. Görüntüsüne aşıl olan Narkissos nehrin kenarından asla ayrılmaz. Orada öylece ölüp gider ve bedeni nergis çiçeklerine dönüşür. Narsisizm işte bu olaydan gelen bir kelimedir.
Kayra odasının önündeki çiçeğe baktı. Hikayesini bildiği bu çiçek ismini aldığı o adam gibi narsist değildi. Sarı yaprakları ve güzel kokusuyla zor şartlarda bile açıyordu çiçeklerini. Öyle ki Kayra onunla çok ilgilenmese de o tüm güzelliğiyle göz kamaştırıyordu. Bu çiçeği annesi hediye etmişti. Anlamının güzel olduğunu söylemişti ve bu Kayra'nın çiçeğe daha fazla değer vermesini sağlamıştı. Pencereyi açmadığı için yansıması camdaydı. Kendine baktı.
Günden güne kendini toparlıyordu. Verdiği kiloları geri almıştı ve sağlıklı sayılırdı. Çoğu şey sonuca ulaşmış onun rahatlamasını sağlamıştı. Tabii hala arafta kalan meseleler vardı.
Elinde çevirip durduğu telefonu yaklaşıp yarım saattir açıp kapatıyordu ama bir türlü rehberdeki o isme dokunamıyordu. Bir kez daha parmak izini okutup telefonu açtı. Rehberden E harfine girdi ve ilk çıkan isme baktı. Aramak istiyordu ama çekiniyordu. Ege'nin tam her şeyden sıyrılmışken Kayra şimdi onu arayıp tekrar burayı düşünmesini istemiyordu.
Pamir ile o gece yaşadıklarından sonra 3 gün geçmişti. Birbirlerini o sürede çok az görmüşlerdi. Pamir şu sıralar oldukça meşguldu.
Bugün uyandığından beri telefonuyla uğraşıyordu. Ege'yi aramak ve nasıl olduğunu öğrenmek istiyordu. Ona haksızlık yaptığını biliyordu. Ancak olaylar öyle gelişmişti ki Kayra'nın da bir suçu yoktu. Annesinin sesini duyduğunda telefonu cebine atıp onun yanına gitti. Uygun bir zamanda arayacaktı.
"Kayra bugün işin var mı?"dedi annesi. Dün gelmişti ve oldukça yorgun görünüyordu.
"Yok,anne."
"Benim için bir şey yapabilir misin?"
"Tabii."
"Bilgisayarımda bazı sorunlar yaşıyorum ve garantiye vermem gerek. Halledebilir misin?"
"Tamam. Hallederim."
"Al bakalım. Belgeler dair her şey çantanın içinde."dedi annesi bilgisayar çantasını uzatarak. Kayra çantayı alıp evden çıktı. Zaten evde kalmaktan bunalmıştı. Dışarı çıkıp yürümek iyi gelebilirdi. Çantayı çapraz asarak yürümeye başladı.
Pamir'le en son dün yatmadan önce konuşmuşlardı. Sabah da günaydın mesajı atmıştı. Pamir'in şu an iş yerinde olduğunu biliyordu. Şu dönemde bazı maddi sıkıntılar yaşıyordu. Kayra ona yardımcı olacağını söylese de Pamir kabul etmemişti. Aralarındaki ilişki çok iyi gidiyordu. Mutlu sayılırlardı. Bazen bazı sorunlar yaşadıkları doğruydu ama hallediyorlardı.
Kayra bilgisayar servisinin önüne geldiğinde içeri girip bilgisayarın sorununu anlatıp bazı şeyleri imzalayıp çıktı. Hava güzeldi. Bu yüzden bir yere oturmak o an için iyi bir fikir gibi gelmişti. Hafta içi bu saatte etrafta fazla insan yoktu. Bu yüzden ilk gördüğü kafeye girdi ve sokağa bakan masalardan birine oturdu. Garsondan bir kahve isteyip caddeden geçen arabaları izlemeye başladı. Etrafta çok insan olmadığı doğruydu ama arabalar oldukça çoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COINCIDENCE ✓
FantasyTanışmak tesadüftür,arkadaşlık seçim ama aşk tamamen kaderdir. -BxB hikayedir.