~ Jimin ~
- Akkor, hogy én is értsem. Azért akarod magadra varratni azt, mert a kedvenc virágod?- utal a kedvenc virágodra, ami nem más, mint a rózsaszín rózsa. Várnod kellett a tetoválóművészre, időközben pedig volt lehetőséged megismerkedni Jiminnel. Válaszként bólintasz, mire egy apró sóhaj hagyja el ajkait.
- Gondolom, nem tudod mit jelent- időm sincs válaszolni, mivel folytatja is- A rózsaszín hamvasságot és romantikát jelent. A kezdődő, lassan kibontakozó szerelem jelképe. A halvány árnyalat tiszteletet mutat, míg a sötétebb hálát és megbecsülést- mosolyodik el kedvesen, mire szívem nagyot dobban - Na gyere, csináljam meg a tetoválásod~ Taehyung ~
Taehyung a legjobb barátod, történetesen egy tetoválóművész –méghozzá nem is akármilyen-, így nem is kérdéses, kihez fordulsz, életed első tetoválásod érdekében. Ahogy meglátod rögtön oda ment hozzád –cseppet sem törődve másokkal- karon ragadva húzott maga után.
- Milyet szeretnél?- kérdezi izgatottan legjobb barátod
- Rád bízom magam~ Jungkook ~
Jókedvvel indulsz a szalonba, ahol megkapod a második tetoválásod. Már régóta tervezgeted ezt a napot, csakhogy mindig közbe jött valami, vagy neked, vagy éppen a tetoválóművésznek, ami miatt nem tudott fogadni. Azonban egy meglepő dologgal találtad magad szembe, méghozzá a fiával, ki igen fiatal és helyes és a munkáját is csodálatosan végzi, hiszen gyönyörű lett a tetoválás.
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏