Megpróbálnak bókolni neked
~ Jin ~
Épp vacsorát főztetek mikor is hirtelen a párod megszólal, és nem is akárhogy.
- Na jó, nem érdekel Jagiya. Sokkal gyönyörűbb vagy mint én- csattan fel. Oly annyira meglepődtél, hogy nem tudtad mit is mondhatnál, ám nem is kellett. Jin pontosan tudta mit is kell tegyen. Szorosan átkarolta a derekad, egy apró csókot lehelve nyakadra.
~ Suga ~
Yoongi nem igazán a szavak embere ilyen téren, ezért is van az, hogy rengeteg dalt ír neked a szépségedről, és arról amit irántad érez. Vagy éppen máshogy próbál kedveskedni veled...
~ Hoseok ~
Hobival úgy döntöttetek, elmentek egy kicsit sétálni, majd beültök egy étterembe, vagy esetleg moziba mentek. Egyszóval az ezredik randitokra készültél. Mivel nem tudtad biztosan hova akar vinni a párod, egy kicsit elegánsabb sötét színű ruhát választottál.
- Csodaszép vagy Jagiya- lép eléd egy szenvedélyes csókot kezdeményezve
~ RM ~
Nem igazán tudja mit mondjon, csupán nagy szemekkel figyeli minden mozdulatot, apró mosollyal ajkain, majd végül elmondja mennyire szeret.
~ Jimin ~
Jimin nagyon kis édes lenne, ahogy próbál neked szebbnél szebb szavakat mondani, ám egy idő után megunja a bénázást, ezért egy mély lélegzetet véve, hadarja el mennyire csinos vagy.
~ Taehyung ~
Taehyung nem az a fajta aki könnyen zavarba jön, főleg ha rólad van szó, most azonban olyan akár egy félénk kisfiú.
~ Jungkook ~
Pirulva áll eléd, gyengéden megragadva a kezed, néz szemeidbe. Látod rajta mennyire zavarban van, s innen tudod, hogy valami fontosat szeretne mondani.
- Jagiya, olyan gyönyörű vagy- nyögi ki végre nagy nehezen
YOU ARE READING
BTS Reakciók
RandomCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal\ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 idols #2 imagine #3 reactions #3 jhope #18 kpop(out of 3,32k) 🙏