Keyifli okumalar.
****
Erem babasının ofisine girerek gözlerini kapattığında gözünün önüne kardeşi ile şakalaşan babasının görüntüsü gelmişti. Küçük kızın kahkahaları kulaklarında yer edinirken onunla birlikle annesinin babasına olan uyarıları da zihninde beliriyordu.
"Ahmet kızı gülmekten çatlatacaksın, bırak artık yavrumu!"
"Kızımla arama girme Zeynep, sen oğlunla ilgilen!"
Erem kulaklarında ki şen kahkahalarla yüzünde oluşan gülümsemenin farkında olmayarak ofise girip kapıyı kapatmıştı.
"Size yapılanı asla unutmayacağım. Suçlular adalet önüne çıkacak." Erem ağır adımlarla ofisin ortasına doğru yürürken anılar içinde boğuluyordu. Odanın havasızlığını gidermek için dışa doğru açılan camı açarken derin bir iç çekti. Ofisin kapısının tıklatılması ile düşüncelerinden sıyrılan genç adam "Gelin," diye kapıdaki kişiye seslenmişti. Kapı aralanıp içeriye doğru uzatılan kafayı görünce kaşlarını çatan Erem huzursuz olmuştu.
"Senin ne işin var burada?"
"Çok ayıp, seni babama şikayet edeceğim."
"Asıl ben seni edeceğim, kaç kez söyleyeceğiz sana benden uzak durman gerektiğini!"
"Ama size yardım etmek istiyorum, neden ben olay dışı tutuluyorum."
"Bu benim meselem."
"Biz kardeşiz." Erem ilk kez Özge'nin ağzından duyduğu 'kardeş' hitabı ile duraksamıştı. Genç kız onun duraksamasını fırsat bilerek devam etti. "Yaşadıkların benim başıma gelseydi sen bana yardım etmez miydin?"
"Aynı durum değil."
"Aynı durum, benim ne ayrıcalığım var?" Erem genç kızla baş edemeyeceğini anlayarak sıkıntıyla iç çekmişti.
"Ne yapmak istiyorsun Özge, amcam ve annen senin için endişeleniyor. Benimle olan bağlantını kimse bilmemeli."
"Kimsenin bilmesine gerek yok, beni normal bir eleman olarak işe alabilirsin."
"Özge!"
"Hadi ama, her şeyi tek başına yapamazsın. Yardım etmeme izin ver."
"Bunu düşünmem gerek, şimdi kimse seni görmeden git buradan."
"Ama..."
"Senin stajın yok mu? Neden boş geziyorsun?"
"Şu mesele, emin değilim..." Erem genç kızın ifadesinden bir şeylerin ters gittiğini düşünerek dikkatle onu incelemeye başlamıştı. Staj için o kadar hevesle gittiği şirketten bahsetmesine rağmen Özge'de bir sevinç ifadesi görememişti.
"Bir sorun mu var Özge?" genç kız başını iki yana sallayarak pencereden dışarıya bakmaya başlamıştı. Derin bir iç çekerken Erem de onun yanına giderek genç kızı kendisine döndürüp yüzünü incelemeye başlamıştı.
"Bana anlatmayacak mısın? Evden ayrılırken yaşadığın heyecana ne oldu?"
"Sanırım şirketi biraz abartmışım."
"Abartmak mı? O şirketin teknoloji konusunda ne kadar iyi olduğunu sokaktan geçen herhangi biri bile biliyordur. Sorun ne?"
"Anlatırım ama babama söylemeyeceksin." Erem kaşlarını çatarak genç kıza bakmıştı.
"Anlat artık ne olduğunu?" Özge bakışlarını kaçırarak yeniden pencereden dışarıyı izlemeye başlamıştı. Kısa süren sessizliğin ardından Özge konuşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM "Tamamlandı"
General FictionAilesi kaza süsü verilmiş bir sabotajda ölen Erem, kardeşi ile hayatta kalabilmek için kaçmak zorundadır. Güçlenip geri dönebilmek için sevdiklerinden uzak kalması demek bile olsa geri dönüp ailesinin intikamını almak için herşeyi yapmaya hazırdır...