4. Bölüm "Kaza"

6.2K 656 60
                                    

Bu bölümün heyecanlı olduğunu düşünüyorum. Umarım seversiniz. Ayrıca bu bölümden sonra hikayemiz tam anlamıyla şekillenecek. Bakalım bizim oğlan ne yapacak. :) SAğlıcakla kalın! Keyifli okumalar. 

****

Bedenini saran ürperti ile yerinden doğrulan Hüzün odanın aralık olan penceresini kapatmak için yatağından kalktı. Bahçede gördüğü karartı ile tedirgin olurken merakına yenilerek sessiz bir şekilde perde arasından dışarıda ki karartının sahibinin kim olduğunu anlamaya çalıştı. Saldırıdan sonra aklı karma karışık olmuştu. Neden olduğunu bilmediği bir hissiyat vardı içinde. Bazı olaylar gözünün önüne gelip gidiyor ama ne olduklarına anlam veremiyordu. Karartının yanına doğru ilerleyen başka bir karartıyı fark edince derin bir nefes çekti. Bahçedeki lambanın ışığı biran adamın yüzünde parlayınca nefesi kesilmişti. Daha önce o adamı gördüğüne emindi ama nerede olduğunu hatırlayamadı. Peki buraya kiminde konuşmaya gelmişti? Karşısında ki kişiyi görebilmek için perdeyi biraz daha aralamak istedi ama adamın kendisine doğru dönmesi ile hızla geri çekilmişti.

"Gördü mü beni?" Hüzün bir eli ağzında derin derin nefes almaya çalışırken sırtını duvara dayayarak beklemeye başladı.

"Öğrenmem gerek, kiminle konuştuğunu ve burada ne aradığını!" genç kız burhan içinde dikkatli bir şekilde yeniden perdenin aralığından baktığında adamın karşısında ki kişi ile konuşmaya devam ettiğini görünce derin bir nefes daha aldı. Ama bu kez rahatlamanın verdiği bir nefesti ciğerlerini dolduran. Bir süre daha konuşan ikiliyi izleyen genç kız sabırla beklemişti. Adamın kiminle konuştuğunu görmesi gerekiyordu. Bir süre daha bekledikten sonra adam acele bir şekilde bahçeden ayrılmıştı. Tedirgin tavırları Hüzün'ün dikkatinden kaçmamıştı. Dikkatli bakmaktan gözleri ağrımaya başlamıştı. Eve giren kişinin kim olduğunu öğrenmek için odasının kapısına yaklaşan Hüzün sesleri dinlemeye başlamıştı. Büyük evde kimin ne zaman girip çıktığı bir türlü belli olmuyordu. Bir süre daha kapıda bekledikten sonra daha fazla dayanamayan genç kız odasında ki içi su dolu sürahiyi saksıya boşaltarak su alam bahanesi ile uykulu olmaya özen göstererek sarsak adımlarla odasından çıkmıştı.

İki katlı evlerinin üst katı tamamen yatak odaları ve misafir odalarına ayrılmıştı. Uzun koridorun iki tarafına dağılan duvar aydınlatmaları sensörlü olarak ortamı aydınlatırken Hüzün ağır ama emin adımlarla merdivenlerin başına geldiğinde karşılaştığı kişiyle yutkunmak zorunda kalmıştı. Kendisini fark etmeyen adama bakarken onun başını kaldırdığını görünce uykulu bir şekilde merdivenlerden aşağıya inmeye başlamıştı. Bir eli esnemesini saklarken babasının seslenmesi ile duraksadı. Adamın sesi oldukça sert çıkmıştı.

"Sen hala uyumadın mı?" Ürken genç kız elindeki sürahiyi son anda tutabilmişti. Adam kaşlarını çatarak kızına bakarken Hüzün gözlerini aralayarak adama baktı.

"Ben susamıştım, odada ki su bitti, bende su almaya iniyordum." Adam şüpheyle kızına bakarken Hüzün sakin kalmaya çalıştı.

"Git suyunu al, sonra da ayakaltından çekil." Hüzün hızlı adımlarla merdivenlerden aşağıya inerek mutfağa yönelmişti. Mutfak kapısından içeri girer girmez genç kız derince nefes aldı. Babasının o adamla ne işi olabilirdi ki? Hızlı bir şekilde suyu alarak odasına çıkan Hüzün, kapısını kapatır kapatmaz elindeki sürahiyi masasının üzerine bırakıp odada dolanmaya başlamıştı. içi içine sığmıyordu. Son zamanlarda evde garip şeyler dönüyordu ve bu genç kızın dikkatinden kaçmayacak kadar büyük bir şeylerdi. Eline aldığı telefon ile Erem'i aramaya karar veren Hüzün saatin ne kadar geç olduğunun farkında bile değildi.

"Efendim?" Hüzün karşıdan gelen boğuk sesle kendisine gelmişti. duvardaki saate baktığında ise elini alnına vurarak genç adama cevap vermişti.

İNTİKAM "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin