"Evet arkadaşlar güzel bir bölümle geldim. Umarım seversiniz. Yorumlara cevap veremiyorum. sürekli hata verdiği için ama okuduğumu bilmenizi isterim. Lütfen yorum yapmaktan bıkmayın! :)
*****
Erem gözlerini aralayarak kapanan kapıya baktığında aklında sadece bu soru vardı. 'Kimsin sen?' bir süre bulunduğu odaya bakarak hangi hastanede olduğunu anlamaya çalıştı. Odaya bakılacak olursa özel bir hastane olmalıydı. Bu durum onu daha da endişelendirirken derin bir nefes aldı. En kısa zamanda hastaneden kaçması gerektiğini biliyordu. Kapı ardından ses gelince gözlerini kapatan genç adam odanın kapısının açılıp kapatıldığını duyduğunda bedeni yeniden gerilmişti. Odaya kim girdiyse ses yapmamıştı. Birkaç dakika sonra kolunda hissettiği temas ile yenide dikkat kesilmişti. Koluna yeni serum bağlandığını anlayan genç adam bir süre temasın kesilmesini bekledikten sonra gözlerini aralamıştı. Kapıdan çıkmak üzere olan hemşire ile derin bir nefes aldı. Bakışları yeni takılan seruma kaydığında ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Gözleri ilacın etkisi ile kapanmaya başladığında artık karanlığa teslim olmuştu.
***
"Baba sen ne diyorsun? Bunu yapamazsınız. Amcamla yengemin cenazesini nasıl başkasının almasına izin verirsiniz?" Hüzün eve geldiğinde anne ve babasının tartışmasına şahit olmuştu. Babası tedirgin olsa da annesi oldukça rahat bir şekilde konuşuyordu. Hastaneye gittiklerinde birinin amcası ve yengesinin cenazelerini alıp götürdüğünü öğrenmişti. Genç kızın içi yanarken bir yandan da kavganın ortasında kalan küçük kıza gözleri takıldı.
"Sude, canım sen neden orada duruyorsun?"
"Hüzün abla, annemle babam gelmeyecek mi artık?"
"Bunu daha önce konuşmuştuk, hatırlıyorsun değil mi?" Sude başını aşağı yukarı sallarken Hüzün onun elinden tutarak ortamdan uzaklaştırmak istemişti. Annesinin arkasından söylediği sözleri duyunca duraksayan kız öfkeyle geriye döndü.
"Ne dedin anne?"
"O kıza fazla alışma dedim, yakında buradan gidecek."
"Bunu yapamazsınız!"
"Amcanın tohumuna bakmayacağız, bu konuda ağzını kapatırsan senin için iyi olur." Hüzün şok olmuş bir şekilde kadına bakıyordu. Gülşen Hanım kızının şaşkınlığından yararlanarak oradan uzaklaşmıştı. Sude korkuyla genç kıza sarılırken, Hüzün onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Birlikte merdivenleri çıkarak kızı odasına götürdü. Ağlamak üzere olan küçük kız Hüzün'ün içinin acımasına neden olurken onu kollarına alarak yatağa uzanmıştı.
"Korkma canım, abin yakında gelecek, o iyi olacak."
"Gelecek dimi?"
"Gelecek tabi, o seni bırakmaz." Hüzün sözlerinin gerçekleşmesi için içinden dua ediyordu. Sude'nin ve kendisinin tek umudu Erem idi ve onun iyileşmesi için her şeyi yapacaktı.
"Hüzün abla, biliyor musun bu gün babamın bir arkadaşı yanıma geldi." Hüzün küçük kızın sözleri ile korkuyu iliklerine kadar hissetmişti.
"Babanın arkadaşı mı? Sen evden dışarıya mı çıktın? Kim çıkardı seni?" Hüzün'ün içindeki korkunun yerini öfkenin aldığını hissediyordu. Sude onun sorusuna başını iki yana sallayarak yanıt vermişti.
"Bahçede oynarken geldi." Hüzün yattığı yerden doğrularak küçük kıza bakmıştı.
"Bahçede mi? Eve mi geldi? Onu eve kim aldı?" Sude genç kızın sorularını anlamayarak ona bakıyordu. Hüzün bazen karşısında ki kızın yedi yaşında olduğunu unuttuğunu fark edince kendisine kızdı. Biri evin bahçesine kadar girmiş ama kimse onu görmemişti. Tedirgin olan genç kız küçük kızı kollarının arasına alarak yeniden yatağa uzanıp gözlerini kapatmıştı. Korkuyordu! Hiç olmadığı kadar çok korkuyordu. Kabuslar içeren bir gecenin ardından sabahın erken saatinde kulağına yankılanan telefon sesi ile genç kız gözlerini araladı. Başta ne olduğunu anlayamasa da telefonun yanıp sönen bildirim ışığı dikkatini çekmişti. Eline aldığı telefon yeniden çalmaya başladığında ise hemen cevap vermişti. Genç kız hastaneden arandığını duyduğunda ise hızla yataktan kalkmıştı. Bir yandan hazırlanırken diğer yandan da telefondaki kişiye cevap veriyordu. Bakışları yatakta uyuyan küçük kıza takılınca aklına dün gece konuştuğu konu gelmişti. Sude evin içinde bile güvende değildi. Yatağa yaklaşarak küçük kızın alnına dudaklarını dokundurarak odadan çıkmıştı. Merdivenlerden aşağıya inerken evin yardımcısı Handan hanımla karşılaşınca küçük kızı ona emanet etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM "Tamamlandı"
Fiksi UmumAilesi kaza süsü verilmiş bir sabotajda ölen Erem, kardeşi ile hayatta kalabilmek için kaçmak zorundadır. Güçlenip geri dönebilmek için sevdiklerinden uzak kalması demek bile olsa geri dönüp ailesinin intikamını almak için herşeyi yapmaya hazırdır...