25. Bölüm

4.1K 581 48
                                    

Keyifli okumalar...

****

Genç kız yıllar sonra içine girdiği evi dolaşırken her köşesinde kahkaha seslerini duyuyor gibiydi. Gözlerini kapatarak üst salonda etrafına dönmeye başlamıştı. Sanki her köşeden biri çıkacak gibi hissediyordu. Bir süre etrafı inceledikten sonra büyük salonun balkona açılan kapısına yönelerek etrafa bakınmaya başlamıştı. Aklı Erem'de kalsa da şuanda yapması gereken bir görevi daha vardı. Odasına kimin girip dağıttığını tanımasa da kim olduklarını tahmin etmekte zorlanmıyordu. Çantasında ki bilgisayarını çıkararak şirket bağlantısına girmiş ve çalışanlar hakkında tüm bilgileri kontrol etmeye başlamıştı. Özellikle bu gün gördüğü o iki kişiyi araştırırken bir yandan da şirketin internet ağına bu kadar kolay girdiği için öfkeliydi.

Hüzün telefonunu eline alarak kısa bir görüşme yapmadan önce duvarda asılan büyük taşlı saate bakmıştı. Yurtdışı ile aradaki saati kontrol ederken hala mesai içinde olan patronunu aramak için telefonun numaralarını duşlarken içindeki sıkıntıyı gidermeye çalışıyordu. Telefon kısa bir çalıştan sonra açılırken Hüzün derin bir nefes almıştı. Karşıdan gelen sesle yutkunan genç kız konuştu.

"Uzun sürdü aramam, ama durumlar sandığımdan daha kötü!"

"..."

"Şirket güvenlik duvarı yok denecek kadar zayıf. Şuanda evimdeyim ve hiçbir sorunla karşılaşmadan şirketin ağına girebiliyorum. Ayrıca bu gün öğrendiğim kadarı ile şubenim başına geçmemden hoşlanmadılar."

"..."

"Eğer sakıncası yoksa kendi yöntemlerimle bu işi halledeceğim. Ben şirket dosyalarına girebiliyorsam herkes girer."

"..."

"Kendimi küçümsemiyorum, sadece basit bir paylaşım ağı ile tüm dosyalara erişiyorum. Program kullanmadan..." Hüzün birkaç bilgi daha alırken patronundan tam yetki alarak şubenin başına geçmişti. Telefonunu kapattıktan sonra acıktığını hissederek mutfağa doğru ilerledi. Yüzünde buruk bir gülümseme ile yemek hazırlarken aklında biran oldun yengesi çıkmıyordu. Yemeği pişmesi için ocağın üstüne bırakırken ketılda ısıttığı suyla kendisine kahve yaparak yemek pişene kadar bahçeye çıkmıştı. Düşünceli bir şekilde havuz başında ki masaya gecerek derin bir iç çekti. Birkaç dakika sonra çalan telefonunu açarken avukatının kendisine ulaştırması gereken belgeleri otele götürdüğünü ama olanları öğrenince endişelendiğini söylemişti. Telefonunu kapatarak yerinden kalkıp yemeğine bakmak için mutfağa yönelmişti. Ertesi gün kendisi için oldukça çetin geçecekti. Ama önce şirket için güvenlik ağını halletmesi gerekiyordu.

***

Genç adam öfkeli bir şekilde otelden dışarıya çıkarken elinde genç kızın valizi vardı. Arabasının kapıya geldiğini görünce hızlı adımlarla arabasına yönelirken gözüne takılan yabancı arabaya şüpheyle bakmış ve hemen arabasına binmişti. Yavaş bir şekilde ilerlerken gözü sürekli dikiz aynasından arkadan kendisini takip eden arabayı kontrol ediyordu. Arabanın plakasını alarak araştırması için arkadaşına verirken sıkıntılıydı. Birkaç dakika içinde kendisine dönen arkadaşının arabanın çalıntı olduğunu öğrenince sıkıntısı daha da artmıştı. Kendisi için değil ama etrafındakiler için endişeliydi. Eve giden yolu değiştirerek trafik kontrolünün olduğu bir yola girerken işini şansa bırakmak istemediği için polislere de uyarıda bulunmuştu. Kendisini takip eden arabanın trafik kontrolden hızla uzaklaşarak kaçmaya çalışması peşine taktiği polis arabası ile gözden uzaklaşasını bekledikten sonra arabanın direksiyonunu evin yoluna döndürmüştü.

Erem evin bahçe kapısından içeriye girerken arabasını park ederek genç kızın valizini alıp eve girmişti. İçeriye girdiğinde burnuna dolan yemek kokusu ile duraksamıştı. Etrafa bakınırken mutfaktan gelen sesleri takip ederek oraya yönelirken karşılaşacağı manzaradan habersizdi. Hüzün yemeğini yerken gelen avukatını kendisine eşlik etmesi için içeri davet etmiş mutfağa yönelip Ali'ye de servis açmıştı. Uzun zaman sonra ilk kez biriyle yemek yiyen genç kız oldukça keyifliydi.

İNTİKAM "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin