Tam 3 gün geçti ama bizim uyuyan güzelimiz bir türlü uyanmak bilmiyordu artık uyanması lazım yemek yemesi su içmesi lazım catarine ya onu büyü ile uyandıramaz mısın diye sordum
"hayır olmaz bu çok riskli bişey alec o çok kötü yaramanmıştı çok kan kaybetmiş yaşaması bile bir mucize" dedi.Neyse bir üç gün daha bekleriz demenle gözlerinin kırpıştırdığını gördüm
" heyyyy sonunda uyana bildin. Sen kimsin söyle bakalım" dememle catarine beni kolumdan ittirdi kendine yeni geldi alec ilk sorulacak soru o değil diyip kızmaya başlayınca sinirli bir şekilde tek kaşımı kaldırıp ona baktım o ise yaptığı hatayı anlayıp özür diledi.
"Unutma ki ben bu enstitünün lideriyim catarine istediğime istediğimi sorarım ve ben istediğim için sen burdasın bir daha benimle bu şekilde konuşmaya cesaret bile etme" dememle başını yere eğdi ve ikinci defa özür diledi.
İsmini bilmediğimiz adam bize boş gözler ile bakıyordu. Catarine daha nazik ve yumuşak bir ses tonu ile "nasılsın iyimisin ağrın var mı?"diye sordu ama cevap alamadı.
Catarine birkaç soru daha sordu yine cevap alamadı ben iyice sinirlenmeye başladım. "Cevap versene sabaha kadar seni mi bekleyeceğiz" diye bağırdığım anda yataktan sıçradı ve en uzak köşeye sığındı dizlerini karnına çekti yüzünü yere eğdi korkudan resmen titriyordu ağlamaya başladı o ağladıkça ben daha da sinirleniyordum.
"Çocuk gibi ağlamayı kes ve olgun biri gibi sorunlarını bize anlat" diye bağırdım bu sefer daha da titremeye ve daha çok ağlamaya başladı.
Senin le uğraşamayacağım diyip revirden çıktım orda daha fazla kalsam delirecektim resmen işi güçü bıraktık ve bu adam ile uğraşıyorduk. Sinirlendiğim şey bize cevap vermemesi mi yoksa titreyip ağlaması mı? Onu öyle korkmuş görmek içimde bilmediğim bir duygu oluşturdu galiba ben içimde oluşan bu duyguya sinirlendim.
4 gün geçti hale konuşmadı ondan hiç bişey öğrenemedik izzy, clary onunla ne kadar ilgilensede o hiç oralı değildi. Underhell de onun yanına gidip duruyor ona yiyecek ve içecek bişeyler getiriyordu ama o çok az yiyor ve içiyordu.
Underhell ona yaklaştı yüzünde salak bir gülümse ile onun yüzünü inceledi bir adım daha yaklaşıp alnına düşen saçlarını geriye atmak istedi ama o kimsenin beklemediği bir tepki verdi çok korkmuştu ve aynı ilk gün ona bağırdığımda yataktan sıçradığı gibi sıçradı en uzak köşeye sığındı ağlamaya başladı ne olduğunu anlamadık öylece ona bakmaya başladık.
Herkesi odadan çıkardım sadece clary ve ben kaldık. Clary onunla daha iyi anlaşıyor gibi geldi onun yanına gitti ve onu sakınlaştırmaya çalıştı. Korkak bir şekilde clary onun saçını okşamaya başlayınca kafasını kaldırdı sulu gözler ile clary ye bakıyordu clary diğer eliyle onun yanağını okşamaya başladı biraz sakinleşmişe benziyordu ve birden clary ye sarıldı clary de ona sarıldı biraz daha saçını okşayınca mayışıp uyuya kaldı.
Odadan çıktım enstitü işlerine geri dönmem lazımdı her zamanki gibi vampirler yine sorun çıkartıyorlar onların lideri camille ve yardımcısı raphaeli enstitüye davet ettim 1 saat içinde buraya gelecekler. Onlar gelene kadar odamda dinlensem biraz iyi olur diyip odama doğru yürümeye başladım ilk önce duş almak için banyo ya yöneldim.
Üstümdekileri çıkartıp duş kabinine girdim soğuk suyu açtım. Buz gibi soğuk su tenime değdikçe üşüyor ve titriyordum ama soğuk su ile duş almak bana her zaman daha iyi gelmişti kendimi daha zinde hissettiriyordu bana. Duştan çıkıp üstümü giyindim kendimi yumuşacık olan yatağıma attım gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. İzzy nin odama girmesi ile uyandım " hadi kalk artık en sevdiğim vampir birazdan gelecek" diyip üstüme atlamıştı.
En sevdiğin vampir haaa diyip onu gıdıklamaya başladım "sen benim en sevdiğim kardeşimsin o vampir i öldürmek için bana sebep verme tatlım."
" Eğer onu öldürürsen ben çok üzülürüm sen en sevdiğin kardeşinin üzülmesini ister misin"diyip üzgün rolü yapmıştı.
İşte sırf bunun için onu öldürmüyorum ya deyip güldüm.
Üstümü değiştirip salona gittim salonda jace, izzy, underhell, clary ve ismini bilmediğimiz adam vardı içimden sonunda yataktan çıkabilmiş bizim uyuyan ve konuşmayan güzel diye geçirdim ama cidden güzeldi.
Birden salonun kapısı açıldı camille ile raphael içeri girdi. Camilin yüzünde her zamanki gibi midemde bulantı hissi yaratan gülümsemesi ile bana doğru yürümeye başladı bu kadın bu gülüşün kendine yakıştığını falan mı zannediyordu acaba merak ediyorum doğrusu.
"Bakıyorumda her zaman ki gibi gözlerini benden alamıyorsun Alexander Lightwood güzelliğimden etkilenmemek senin suçu değil" dedi biraz daha bana yaklaşarak.
Yüzüme sahte ve alaycı bir gülümse yerleştirerek hayatımda gördüğüm en güzel kadın olabilirsin dedim.
O sıra ızzy hayatım hoş geldin diyerek kollarını iki yana açıp raphael e baktı raphaelde ona baktığı zaman gözlerini kocaman açıp şaşkın bir şekilde izzynin olduğu tarafa baktı.
Sonra şaşkın bir ses tonu ile "M..MA.MMAGNUS" dedi.
Hiç kimse ne demek istediği anlamadı sonra ismini bilmediğimiz adam ise ilk defa konuşup
"R... RAAA....RAPHAEL" diyebildi.Birbirlerine koşup sıkıca sarıldılar raphael isminin magnus olduğunu öğrendiğimiz adamın saçları okşayıp öpmeye başladığında gözüm izzy ye kaydı resmen şuan kıskançlıktan çıldırmak üzereydi bende biraz sinirlenmeye başladım.
Magnus raphaelden ayrılıp ona özlem dolu gözler ile baktı "Ölmemişsin"dedi.
Raphael gülerek "ben zaten ölüyüm biliyorsun mags" dedi.
En az esprilerinde senin kadar soğuk raphael diyerek hiç görmediğim muhteşem gülümsemesi ile gülmüştü.
O an onun gülümsemesine takılı kaldım hayatımda gördüğüm en güzel gülümseye sahip olabilirdi.Raphael mutlu ve samimi gülümsemeliyle izzy dönüp hani sana bir arkadaşımdan dostumdan bahsetmiştim ya 5 yıl önce kaçırılmıştı işte o bu izzy en sevdiğim dostum tek arkadaşım magnus dedi.
Tabi ki bu anı bozan kişi camille oldu magnus a biraz yaklaşık eline yanağı koymaya çalıştı magnus bir adım geriye gitti "ne yakışıklı ve tatlı arkadaşların varmış raphael neden daha önce tanıştırmadın bizi" diyip sırıtmıştı.
Raphael camillenin kolunu bileğinden tutup iyice sıktı "ona bir daha dokunmaya kalkma o senin oyuncaklarından biri değil ve olmayacak" dedi.
"İyi tamam burada fazla kaldım, canım sıkılmaya başladı biran önce toplantıya geçsek iyi olur"dedi camille.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MALEC - Onunla yeniden doğmak ❤️
FanfictionBen ölmüştüm... yaşıyor sayılmazdım sonra karşıma o çıktı karanlıklarıma güneş gibi doğdu onunla yeniden yaşamaya nefes almaya başladım. Ben onunla yeniden doğdum...