32

305 24 56
                                    


    Magnus, Alecden uzak bir köşede oturup düşünüyordu. Olanları düşünüyordu.

Aralarındaki aşkın gerçek olduğuna emindi. Bu işte bir terslik var diyerek daha çok düşünmeye başladı. Bu zamana kadar bu konuyla ilgili araştırmaları hep babası yapmıştı artık kendisi de yapmalıydı.

Tam bunları düşünürken odanın kapısı tıklatılarak ızzy odaya girdi.

"Hepimiz seni çok özledik Magnus" diyerek sarılmıştı Magnusa.

" En çokta Alec özledi, sen onu özlemedin mi? Neden yanında değilde uzak bir köşede oturuyorsun?"

Magnus bunu Izzy ye açıklayamazdı, helede Branden'ın kendisini öpmesine izin verdiğini görmüşken.

" Bende onu çok özledim ızzy. Sen gelmeden önce yanındaydım birazda uzaktan izlemek istedim sadece"

"Bana yalan söylemene gerek yok Magnus olanların farkındayım, gördüm. Branden dan hoşlanmaya başladın değil mi Alec e olan sevgin azaldı hatta onu artık sevmiyorsun bile"

"Yok böyle bişey ızzy, bunlarıda nerden çıkarıyorsun ben hala Alexander ı seviyorum " diyerek bağırmıştı Magnus, o kadar çok bağırmıştı ki ızzy korkudan yerinden sıçradı.

"Özür dilerim izzy amaçım seni korkutmak değildi, inan bana abine olan sevgimde gram azalma yok halen onu çok seviyorum"

" sessiz kardeşler ile konuştum, bu lanetin bozulmasının bir yolu varmış oda gerçek aşkmış. Eğer birbirinizi gerçekten seviyor olsaydınız lanetin çoktan bozulmuş hatta işe yaramıyor olması gerekirmiş. Ama gördüklerim bunun tam tersini söylüyor Magnus. Branden dan hoşlanmaya başlamışsan Alec ile aranızda olan şey gerçek değil.'

Magnus omuzlarını düşürerek arkasında bulunan koltuğa oturdu, ızzyde hemen onun yanına oturarak başını Magnusun omzuna yaslayıp Alec e bakmaya başladı.

" babamda aynısını söylüyor ızzy ama anlamıyorsunuz ben alec'i gerçekten seviyorum oda beni. Benim sevgimizden şüphem yok bir yolunu bulacağım, inan bana ve lütfen bu öğrendiklerini Alec e söyleme lütfen."

Izzy başını Magnusun omzundan kaldırarak abisine bakıp sonra Magnusa bakarak;

" Üzgünüm Magnus seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun ama öğrendiklerimi Alec e anlatmam lazım, lütfen beni anla. Sen gittiğinden beri çok perişan laneti kaldırmanın bir yolu olmadığını bilmeye hakkı var."

" işleri daha da kötüye sokmaktan başka bir işe yaramaz bu yaptığın ama yinede sen bilirsin."

Magnus sözlerini söyledikten sonra ızzy bişey dememişti aralarında rahatsız edeci bir sessizlik olduktan sonra magnus gitmesi gerektiğini anladı.

Magnus "Ben gideyim o zaman" diyerek son kez Alexanderına bakarak açtığı portaldan geçti.

.....

2 saat sonra Alec yavaşça gözlerini açmaya başlamıştı. Gözlerini açtığında görmek istediği yüz Magnusun yüzüydü.

Ama gördüğü kişi ise ızzydı.

"Ne o abiciğim beni gördüğününe sevinmedin mi?"

Alec ellerini kardeşinin omzuna atarak biraz kendine çekip ona sarılıp alnına bir öpücük kondurdu.

" seni gördüğüme de sevimdim kardeşim, iyisin. Ama Magnusu görmeyi planlıyordum. Bara en son oda gelmişti değil mi ben yaralandığım için hayal görmedim?"

MALEC  -  Onunla yeniden doğmak ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin