Odaya gittiğimde Magnus kitap okuyordu."uyumamışsın sevgilim"
"sen olmayınca, kokun olmayınca uyuyamıyorum senin gelmeni bekledim"
Bunu o kadar masum bir şekilde söylemişti ki içimde bişeylerin eridiğini hissedebiliyorum.
Yanına gidip ona sıkıca sarıldım ve muhteşem olan kokusunu içime çektim.
"Edom elçisi ne istiyormuş" diye sordu.
"Asmodeus barış anlaşmalarını yeniden gözden geçirmek istiyormuş"
" Asmodeus da kim?"
"Asmodeus'un kim olduğunu bilmiyor musun?"
" Hayır bilmiyorum kim ki"
"Asmodeus, edom prensi, yani cehennem prensi, düşmüş bir melek çok korkutucu ve kötü biri hemde en kötülerinden aslında zamanında iyi biriymiş galiba onunla ilgili bir hikaye anlatmıştı Hodge." (Asmodeus'u şeytan gibi düşünün eskiden melekmiş sonra kovulmuş ve düşmüş bir melek oluyor şimdide.)
"Banada anlatır mısın?"
Alnına bir öpücük kondurup "sen istersinde ben anlatmaz mıyım" diyip hikayeye başladım.
"Asmodeus çok kötü biriymiş, sırf zevk ve eğlence için fanileri öldürür veya onlara acı çektirirmiş, acıdan beslenmeği severmiş.
Bir gün yine dünya ya gelip kendine kurban seçmeye başladığı sıra Melissa adında bir fani ile karşılaşmış, bu zamana kadar hissetmediği bir duygu oluşmuş içinde sevgi.
Tabi ilk zamanlar da bunu inkar etmiş, kabullenmemiş o edom prensi ve bir faniye karşı sevgi beslemek bu kabullenilecek bişey değildir.
Kendini kontrol altına almaya çalışmış ama hep kendini onun, Melissa'nın yanında buluyormuş sürekli onu görmek, onunla konuşmak, ona dokunmak istiyormuş.
Beraber bir süre takılmaya başlamışlar tabi bu süre içinde Asmodeus, Melissa' ya daha çok bağlanmaya başlamış içinde hissettiği sevgi aşka dönüşüyormuş.
Asmodeus daha fazla dayanamayıp Melissa'ya ona aşık olduğunu söylemiş tabi melissa da ona aşıkmış.
Bir süre birlikte olmuşlar ama Asmodeus birliktelikten daha fazla bir şey istiyormuş, onunla evlenmek istiyormuş.
Tabi evlenmeden önce ona edom prensi, bir iblis olduğunu söylemesi gerekiyor bunu söylerse melissa'nın onu bırakacağından da çok korkuyormuş.
Ne kadar çok korksada sevdiği kadına yalan söylemek istemeyip ona edom prensi ve bir iblis olduğunu söylemiş Melissa çok şaşırmış ve biraz düşünmesi gerektiğini söyleyip Asmodeus dan uzaklaşmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MALEC - Onunla yeniden doğmak ❤️
FanfictionBen ölmüştüm... yaşıyor sayılmazdım sonra karşıma o çıktı karanlıklarıma güneş gibi doğdu onunla yeniden yaşamaya nefes almaya başladım. Ben onunla yeniden doğdum...