MAGNUSKorkuyordum geri gelmişlerdi beni almak için geri gelmişlerdi burda Alexander'ın yanında güvendeydim ama yinede içimde bir korku vardı.
Bugün ben, ızyy ve clary alışverişe gidecektik Alexander'a daha hoş gözükmek için birkaç bişey alacaktım. Benim için dışarı çıkmak şuan tehlikeliydi ama yanımda izzy ve clary varken bana bişey yapamazlar onlar en iyi gölge avcılarıydı çünkü.
Bana değilde ya onlara bişey yaparlarsa bu ihtimali düşünmek bile istemiyorum onlar benim ailem oldular onlara zarar gelmemesi için elimden ne gelirse yaparım. Onlara teslim olmak da buna dahil.
....
Tam gidecekken Alexander geldi ızzy ı yanına çağırıp bişeyler söylüyordu duymadığımızı düşünsede dediklerini net bir şekilde duyabiliyorduk.
"Dar pantolon almak yok önü açık gömlek almak yok"
" Bizde dar gömlek yırtık pantolon alırız "
Alexander sinirle gözlerini kocaman açıp "hayır ızzy onlarda yok, bol alın aldığınız herşey bol olsun anlaşıldığı mı?" dedi
"Tamam tamam kara çarşaf alırız bizde alacak başka bişey kalmadı zaten"
Alexander gülerek "evet haklısın o olabilir"dedi.
"Sen gerçekten ahmaksın alec"
Izzy "Neyse aldıklarımızı akşam magnus sana gösterir" diyip Alexander'a göz kırptı.
Alexander yanıma gelip yanağıma bir öpücük bıraktı.
"Dikkatlı ol hayatım"
" Izzy ye söylediklerini bana söylemen lazımdı sevgilim merak etme istemediğin şeyleri almam" diyerek bende onun yanağına öpücük bıraktım.
...
"Magnus raphael çiçekli şeylerden hoşlanır mı mesela bu sütyen takımı gibi" diyip bana bişeyler gösterdi ızzy.
"Raphael sen ne giysen ondan hoşlanır ama kırmızı rengi daha çok seviyor."
"Evet haklısın" diyip başka şeylere yöneldi bende kendime bişeyler bakıyordum acaba alexander ne severdi?
Siyah sevdiğini biliyordum evet gözüme o an çok güzel siyah bir pijama takımı çarptı siyah ve simliydi birazda transparan bence bunu çok sever.
Clary' de ızzy'ye jace ile ilgili şeyler sormaya başladı.
" Jace ne sever peki ızzy"
Izzy haince gülüp;
" Burdan ne alırsan al herşeyi sever ama üstündeki şeyleri tamamen çıkardığında gördüğü şeyleri daha çok sever clary"
Clary renkten renge girerken zorla "Izzy lütfen deme şöyle şeyler " diye bilmişti.
" Jace bu Clary alışmamış olduğunu söyleme lütfen bana"
İkisinide çok seviyordum onlar benim kız kardeşim gibi olmuşlardı. Kendi kız kardeşim ile ayrı düşmüştük ama onun yerine clary ve ızzy gelmişti. Onlar ile her derdimi, her sıkıntımı konuşabiliyorum bana çok güzel tavsiye veriyorlar.
...
Bir sürü şey aldıktan sonra yorulmuştuk birer kahve molası verdik.
Izzy "gece için odanıza ses geçirmez bir kalkan oluşturmalısın magnus alec bunlar içinde seni görünce kendini daha fazla tutabileceğini zannetmiyorum" dedi gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MALEC - Onunla yeniden doğmak ❤️
FanfictionBen ölmüştüm... yaşıyor sayılmazdım sonra karşıma o çıktı karanlıklarıma güneş gibi doğdu onunla yeniden yaşamaya nefes almaya başladım. Ben onunla yeniden doğdum...