12

649 29 23
                                    

    
MAGNUS

Uyandığımda Alexander hale uyuyordu onu uyandırmaya kıyamadım dün sarhoş olduğum için beni odaya kadar taşımak zorunda kalmıştı çok yorulmuş olmalı onu biraz izledikten sonra duş alıp ızzy'nın yanına gitmeye karar verdim.

Dün partide yanımıza  gelen kişiler beni çok sinirlendirmişti o kızın Alexander a dokunan bütün parmaklarını kırmak istedim.

Alexanderin söylediği şeyler çok güzeldi ama yine de sinirlenmiştin onun mutluluğu için bişey yapmak istiyordum hep o uğraşıyordu benim mutluluğum için birazda ben uğraşmalıydım.

Bunun için ızzy nın yanına gittim clary de vardı odada onlara dün olanları anlattım ızzy bana " Alexander in geçmişinde biraz fazla kişi var magnus ama sana hissettiklerini kimseye karşı hissetmedi sen onu zaten çok mutlu ediyorsun artık onun yüzende gülümse eksik olmuyor daha fazla bişey yapmana gerek yok" dedi.

Ama yapmak istiyorum ızzy bana tavsiye verin dedim.

  Clary "odanıza fotoğraflarınızı koyabilirsin magnus bence bu alec i mutlu eder" dedi  evet haklıydı olabilir dedim.

Izzy "seks hayatınız nasıl" diye sordu biraz utanmıştım.

" Utanmana gerek yok magnus konuşuyoruz sende bana raphael ile ilgili tavsiye verirsin"

Bir kere birlikte olduk dedim elimle ile oynarken.

"sana çok sert mi davrandı ikincisinden korkuyor musun ahh alec ahh hep sert seksleri sevmiştir zaten"

"sert değildi ızzy oldukça yumuşak ve nazikti"  biraz şaşırmış ve üzülmüştüm madem sert seviyordu neden bana o kadar yumuşak davranmıştı ki.

"ALEC mi" diye şaşırdı. 

O sıra Alexander içeriye girdi  bana sıkaca sarıldı "bir daha benden önce kalkıp gitme seni yanımda göremeyince çok korktum" diyip daha da sıkı sarıldı.

Elimden tutup  odamıza götürdü "beni neden  uyandırmadın" diye sordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Elimden tutup  odamıza götürdü "beni neden  uyandırmadın" diye sordu

" çok güzel uyuyordun sevgilim, dün beni taşımak zorunda kaldın yorulduğunu düşünüp uyandırmaya kıyamadım"

Sırtını yatak başlığına dayayıp yatakta oturur pozisyona geçti ona yaklaşıp kucağına oturdum  ellerim ile yüzünü kavrayıp "beni göremeyince çok mu korktun" diye sordum.

Kafasını salladı "hemde nasıl korktum magnus dünkü problemden sonra beni terk ettin  zannettim tamamen gittin sandım seninle uyumaya seninle uyanmaya gözlerimi açtığımda seni görmeye alıştım göremeyincede korktum bir daha yapma olur mu"  diyip beni tutup yatırdı.

  Üstüme çıkıp yavaşça  dudaklarımı öpmeye başladı. Her zamanki gibi yumuşak bir şekilde öpüyordu beni, onun için çok narin, hassas hemen kırılacak bişey gibiydim ızzy nın dedikleri aklıma geldi o sert seks seviyordu ama neden bu şekilde davranıyor acaba.

MALEC  -  Onunla yeniden doğmak ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin