Hikayemi beğenir ve yorum yaparsanız sevinirim 😘...
İçkisinden bir yudum daha alıp elimden tuttu "dans etmek istiyorum benimle dans eder misin" dedi.
O kadar çok içmişti ki ayakta bile zor duruyordu.
"Hayır magnus ayakta bile duramıyorsun ve ben dans etmeyi bilmiyorum"
"Hadi ama ben sana öğretirim"
"Hayır dedim."
"Benden sıkılacağını söylemişti jack ama bu kadar çabuk sıkılacağını bilmiyordum Alec"
" sen bana alec mi dedin"
" evet sana alec dedim sen benimle dans etmiyorsan ben dans edecek birini bulurum"
" magnus hayır buraya gel"
Magnus a seslenmeme rağmen arkasına bile bakmadan dans pistine attı kendini. Hemen yanına birileri gelmişti.
Neden onunla dans etmeyi kabul etmemiştim ki böyle bakarım işte ancak!
Esmer biri magnus a diğerlerinden daha çok yaklaşıp ellerini Magnus'un beline koydu biraz kendine çekip dans etmeye başladılar.
" hey alec bakışların ile o esmeri öldüremezsin"
"Git başımdan raphael"
" magnus dans etmeyi çok sever onun dans etme teklifini kabul etmeliydin ama sen burda ona uzaktan bakmayı tercih etmiş gibi görünüyorsun biraz da kırmızı görmüş boğa gibi görünüyorsun"
Raphael in yakasından tutup " sana defolup gitmeni söylemiştim raphael bana seni öldürmek için neden verme git başımdan"
Ona benden başkası bakmasın benden başkası dokunmasın istiyordum ama şimdi karşımda başkası ile samimi bir şekilde dans ediyor. Sinirden her bir kasım kasılmıştı dişlerimi sıkmaktan çenem ağrımaya başladı tırnaklarım avuç içlerime batmıştı bile daha fazla bu görüntüye seyirci kalamam.
MAGNUS
O duyduklarımdan sonra sinir bütün bedenimi ele geçirmişti sakinleşmek için daha çok içki içtim birazda dans etmeye ihtiyaçım vardı ama Alexander benimle dans etmeyi kabul etmedi.
Jack ın dediği gibi benden sıkılır mıydı acaba?
Kendimi dans pistine attım bir süre sonra esmer biri geldi yanıma ellerini belime koyup beni biraz kendine çekti dans etmeye başladık. Bu yakınlık beni rahatsız etsede tepki verecek halim yoktu.
Bana biraz daha yaklaşarak kulağıma doğru;
" Her zaman senin için geldik magnus"
"Anlamadım adımı nerden biliyorsun? "
"Yine senin için geleceğiz çok yakında" diyip benden uzaklaştı.
Ne demek istediğini o anlık anlamamıştım arkasından öylece baka kaldım.
ALEXANDER
Magnus'un yanına gidip "ben pek dans edemem ama senin için deneyeceğim" diyip elimi beline koydum.
Esmer gençin gitmiş olması iyiydi yoksa elimden bir kaza çıkabilirdi.
"ben sana öğretirim bebeğimmmm"diyip beni kendine çekti bunu duyan jace " 1.90 olan alec ve bebek olmak, alec ve dans etmek" diyip gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MALEC - Onunla yeniden doğmak ❤️
FanficBen ölmüştüm... yaşıyor sayılmazdım sonra karşıma o çıktı karanlıklarıma güneş gibi doğdu onunla yeniden yaşamaya nefes almaya başladım. Ben onunla yeniden doğdum...