19

467 29 17
                                    

  
    Yüzünü ellerimin arasına alıp gözlerinin içine bakmaya başladım, kendimi kaybettiğim, bakmaya doyamadığım ışıl ışıl parlayan  o güzel  kahverengi  gözlerinde artık ışık yoktu, acı ve hüzün vardı.

Alnına bir öpücük kondurup;

"Bana güvenmiyor musun" dedim.

"Sana güveniyorum Alexander"

" o zaman neden içinde bulunduğun durumu benle paylaşmıyorsun, bırakta sana yardım edeyim, yükün her neyse onu bende sırtlanayım magnus seni böyle görmek beni çok üzüyor."

"Benden uzaklaşırsın, beni sevmezsin diye korkuyorum"

" bu söylediğin şey imkansız Mangus ben seni kendimden bile çok severken nasıl senden uzaklaşabilirim ki"

Gözleri yine dolmuştu, o dolu gözleriyle bana bakarken dudaklarına yönelip öpmeye başladım ama karşılık vermiyordu.

Alnımı alnına yaslayıp " Lütfen söyle Magnus" dedim.

  Kafasını aşağıya eğdi elleri ile oynamaya başlayıp konuştu;

"Onun yani Branden'ın bana dokunduğu zaman bişeyleri hatırladım karanlık kötü zamanlarımı, bazı şeyleri netleştirdi olanları hatırlıyordum ama silik gibilerdi kimsenin yüzünü hatırlamıyordum bana dokunanın bile, bazı şeyler vardı ama kesik kesik net değil hayal gibiydiler sanki hepsi hayal gibi ama şimdi hepsi net onun yüzünü yine hatırlamıyorum ama bana yaptıklarını çok net bir şekilde hatırlıyorum ona çok yalvardım Alexander yapmaması için gerçekten çok yalvardım ama o her seferinde daha da kötüsünü yaptı daha da çok canımı yaktı bana  dokunmasını engellemek istedim iki elimide kırdı vücudumda kesikler yapmaya başladı  bazıları o kadar derin oluyordu ki  acıdan ve kan kaybından günlerce kendime gelemiyordum.

Beni kesmesi canımı acıtmıyordu , canımı acıtan bana  dokunmasıydı çok kötüydü, çok kez kendimi öldürmeyi denedim ama izin vermedi 5 yıl tam 5 yıl böyle yaşadım
Alexander.

Birgün yine geldi artık bana kötü davranmıyordu iyi  davranıyor gibiydi bana hediyeler,  kıyafetler ,çiçekler  almaya başladı sonrasın da bana daha kötü bişey yapacak diye düşünüyordum  artık daha ne yapabilirse.

Sonra bana, beni sevdiğini bana aşık olduğunu söyledi bana tecavüz eden, kesen, işkence  yapan adam  bana aşık olduğunu söyledi psikolojim iyi değildi zaten histerik bir şekilde gülmeye başladım o ise buna çok sinirlendi elleri ile çenemi sıkıp sana seni seviyorum diyorum ve sen gülüyor musun dedi.

Evet gülüyorum ben senden nefret ediyorum, senden iğreniyorum pislik herif dememle beni yatağa sabitledi eline kızgın bir hançer alıp göğsüme tam kalbimin üstüne adını yazmaya başladı bunu yaparken büyülü sözler söylüyordu  artık acıya alışmıştım ama yinede bu çok acıtmıştı.

Beni sevmeyi öğreneceksin Magnus diyip beni öpmeye başladı her seferinde ona karşı koyuyordum ama hiçbir zaman başarılı olamadım yaptığı şeyler canımı o kadar çok yakıyordu ki hep acıdan bayılıyordum elimden gelen tek şey bayılmaktı  belki devam etmez diyordum kendi kendime. 

Göğsümü yazdığı adı 1 aya yakın orda kaldı, iyileşmesi uzun sürmüştü yavaş yavaş silinmeye başladı.

Adı tamamen silindiği zaman anlayamadığım bişey oldu biri bana ordan kurtulmam için yardım etti portal açıp beni oradan çıkardı  bende kaçtım, koştum çok koştum nereye gittiğimi bilmiyordum ve seninle çarpıştım.

Özür dilerim Alexander sana layık olamadığım için, özür dilerim seni üzdüğüm için özür dilerim seni ağlattığım için bunların hiç birini ben istemedim Alexander bana inanıyorsun değil mi istemedim hep karşı koymaya çalıştım."

Magnus bunları anlatırken kan beynime sıçramıştı sinirden gözüm seğirmeye başladı kötü şeyler yaşadığını biliyordum ama bu kadarını değildi.

Bunları anlatırken ağlıyor ve titriyordu ben ona dokunmaya kıyamazken canı yanacak diye öpmeye korkuyordum ama o pislik 5 yıl boyunca neler yapmış benim bebeğime.

Başını omzuma yatırdım saçlarını okşuyor öpücükler bırakıyordum.

"Asıl ben özür dilerim Magnus seni koruyamadığım için başına bunlar geldiği için ben özür dilerim  tabiki sana inanıyorum kendini suçlama bunlar senin suçun değil sen çok temiz, saf, naif ve mükemmel birisin hayatımda gördüğüm en mükemmel kişi sensin Magnus ben senin mutlu olmanı istiyorum yüzünün, gözlerinin gülmesini istiyorum bunlar artık geçti benim yanımdasın benim kollarımdasın güvendesin  seni her zaman koruyacağıma söz veriyorum  sana bunu yapan o. çocuğunu bulup öldüreceğim sana dokunan ve bunlarını hatırlamana neden olan o Branden ı da öldüreceğim" diyip yüzünü kaldırıp dudaklarına yöneldim.

Bir haftadır  özlediğim o şeker tadındaki yumuşacık dudaklarını öpmeye başladım bu sefer bana karşılık vermeye başlamıştı  onu  sevgi ve aşkla öpüyordum yaralarının ben öpünce iyileştiğini söylemişti tamamen iyileşinceye kadar onu öpebilirdim yete...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir haftadır  özlediğim o şeker tadındaki yumuşacık dudaklarını öpmeye başladım bu sefer bana karşılık vermeye başlamıştı  onu  sevgi ve aşkla öpüyordum yaralarının ben öpünce iyileştiğini söylemişti tamamen iyileşinceye kadar onu öpebilirdim yeterki o iyileşsin biraz geri çekilip o güzel yüzüne baktım omzuma yeniden yattı orda uyumayı çok seviyordu bende onu kucağıma almayı seviyordum.

Bir süre sonra omzunda uyuya kaldı onu yavaşça yatağa yatırıp bende yanına uzandım.

Nihayet rahat bir uyku uyumuştu kabus görmedi, ağlamadı bu güzel bişeydi iyileşmeye başlamıştı.

MALEC  -  Onunla yeniden doğmak ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin