Çoktan sabah olmuştu Magnus'da uyanmış ama gözlerini açmak istememişti. Gözlerini açtığı anda herşeyin son bulacağını biliyordu, sevdiği adamdan ayrılacaktı. Biraz daha ona sarılıp uyumaktan zarar gelmez diyerek gözleri daha da sıkı kapatıp ona daha da yaklaşarak başına göğsüne yaslayıp sımsıkı sarıldı sevdiği adama.
Bu şekilde 2 saat geçirdikten sonra artık gözlerini açma vakti gelmişti. Yavaşça
gözlerini açıp kafasını gömdüğü Alec'in boyun girintisine bir kaç kısa öpücük kondurup yüzünü Alec'in yüzünün hizasına çıkardı. Ve karşısında onu izleyen Alec'i gördü ona sevgi dolu, aşk dolu gözlerle bakıyordu. Şimdiden onu çok özleyeceği anlamıştı böyle güzel bakan adamı kim özlemezdi ki?Alec bütün gece uyumadan Magnus'u izlemişti, haliyle gözleri kızarmış gözaltı biraz morarmıştı. Magnus bunu hemen anlayıp "gece uyumadın mı?" diye sordu.
"Seni uyurken izlemek istedim, melek gibi uyuyordun gözlerimi senden alıp kapatamadım uyuyamadım" diye karşılık verdi Alec.
Magnus yatakta doğrulup "hazırlanmam gerek öğlene doğru giderim" diyerek yataktan kalktı. Dolabın önünde durup bir süre bekledi kapağı açıp eşyalarını toplaması gerekiyordu ama yapmaya hazır değildi.
Alec de yatakta doğruldu yaptığı tek şey Magnusu izlemek oldu. Gözlerini bir saniye bile ondan ayırmadı.
Magnus derin bir nefes alıp eşyalarını toplamaya başladı. Kendi eşyalarını toplarken birkaç tane Alexander'in eşyalarından da aldı yanına o yokken en azından kokusunu koklayabilecek bir kaç eşyası olamalıydı onda.
Aynı şekilde kendi eşyalarından da Alexander'ına bıraktı. Odalarına koyduklarını fotoğraflardan da iki tanesini almıştı.
Ve her şey hazırdı sadece gitmek kaldı.Magnus, kendisinden bir saniye bile gözünü ayırmayan Alexander'ına dönüp "seni sevdiğimi unutma, elimde olsa seni daha çok severdim sadece seni severdim. Kendini üzme, zor olacak ama senden hayatına devam etmeni istiyorum, yeniden birilerini sevmeni istiyorum, gülümsemen yüzümden eksik olmasın." diyerek yüzünde acı bir gülümseme oluşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MALEC - Onunla yeniden doğmak ❤️
FanfictionBen ölmüştüm... yaşıyor sayılmazdım sonra karşıma o çıktı karanlıklarıma güneş gibi doğdu onunla yeniden yaşamaya nefes almaya başladım. Ben onunla yeniden doğdum...