Hikayem 1,11 k olmuş okuyan herkese çok teşekkür ederim. 😘
...Odama Magnus'un yanına gidiyordum kapıyı açtım, ızzy ve Magnus yatakta oturup bişeyler konuşuyorlardı.
Izzy bana "canımmm abicimmm" diyip elindeki posteri gösterdi 'partı varmış gidelim miiiii lütfennnnn abi lütfen gidelim" diye bağırmaya başladı.
"Siz gidin ızzy ben sevmiyorum partileri gereksiz ses, gürültü, kalabalık ve iğrenç kokular var o partilerde" diyip onu terslemiştim.
"iyi be gelmezsen gelme o zaman bizde kendimiz gideriz ben, raphael, jace ve clary gelmeyeceğine emin misin" diye sormuştu.
"eminim ızzy hadi gidin artık" dedim.
" birazdan magnus seni ikna eder" ızzy bunu o kadar sessiz söylemiştiki anlamamıştım.
" içinden ne mırıldanıyorsun izzy anlamıyorum seni şuan anlamakta istemiyorum hadi güzelim dışarı"
Izzy odadan çıktığında,
Magnusa dönüp onu yeniden kucağıma aldım çalışma masamın üstüne oturtup "nerde kalmıştık prensim" derken yanağını okşuyordum.Onun dudaklarını öpmek kendimi bulutların üstünde gibi hissettiriyordu. O kadar güzeldi ki bunu anlatmaya kelimelerinin yeteceğini zannetmiyorum. Onu öperken düşündüğüm şey bu mükemmel kişi benimdi oda beni seviyordu. Sevginin bu kadar güzel olduğunu bana öğrettiğini için ona teşekkür etmeliydim.
Dudaklarını bir süre öptükten sonra çenesine ordan boynuna yöneldim. Onunla beraberken nasıl nefes alındığını unutuyor, onu öperken nefes alamıyordum. Her seferinde nefesimi kesiyor, aklımı başımdan alıyordu.
Ona dokunmayı seviyorum ama o bana dokunca, elimi tutmasıyla bile yandığımı hissediyordum dokunduğu her yerim yanıyordu içimde tarif edemediğim hiç bilmediğim bir duygu oluşuyor ve bu duygu sanki benim sonum olacak gibi.
Biraz geri çekilip "ben devam edebilir miyim" diye sordu bunu o kadar masum sormuştu ki tabi dedim.
Hakimiyet ondaydı dudaklarımı öpüyordu öpüşünde sevgi, şefkat vardı. Biraz acemiceydi ama bu daha çok hoşuma gitmişti. Dilini üst dudağımda hafifçe dolaştırıp ıslak bir öpücük bıraktı, dudaklarımı araladığımda dillerimiz birleşmişti sesli bir şekilde inlememe engel olamamıştım. Alt dudağımı öpüp, emmeye başladı dişleri ile sıkıştırıyor, ısırıyordu artık öpüşünde tutku ve şehvet vardı.
Bir elim saçlarındaydı yavaşça saçlarını okşayıp çekiştiriyordum diğer elimse bacaklarındaydı. Üst bacağını yavaşça onu tahrik edecek şekilde okşuyordum çünkü bu öpüşmenin devamının gelmesini istiyorum. Yavaş yavaş elimi kalçalarına çıkarıp bu seferde kalçalarını okşayıp sıkmaya başladım.
O ise dudaklarımdan çeneme doğru ıslak öpücükler kondurdu. Boynuma yönelip önce hafif hafif öpmeye başladı sonra da dili ile ıslatıp emmeye artık acemiliği gitmişti bunu o kadar güzel yapıyordu ki yıldızları görmeye başlamıştım bile. Ellerim ile saçlarını sıkıyor ve başını daha da kendime bastırıyordum içimin titremesine, her hücremin onu istemesine sebep oluyordu daha aşağılara inmesini isterdim ama o boynumdan kulak çevreme yöneldi kulağımın arkasına küçük küçük öpücükler bırakıp kulak mememi dişlerinin arasına alıp ısırdı sonra da öptü bu cidden başımı döndürmeye yetmişti bilinçim hızlı bir şekilde beni terk ediyordu.
Devam etmesi için kalçalarını daha fazla sıkıp onu kendime bastırdım ama o devamını getirmedi, getirmeyeceğini biliyordum bu onun için erkendi kendini geri geçip dudaklarımızı yeniden birleştirdi elleri belimdeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MALEC - Onunla yeniden doğmak ❤️
FanfictionBen ölmüştüm... yaşıyor sayılmazdım sonra karşıma o çıktı karanlıklarıma güneş gibi doğdu onunla yeniden yaşamaya nefes almaya başladım. Ben onunla yeniden doğdum...