24

481 32 57
                                    

 
    Kimse ne olduğunu anlamamıştı, Alec'te refleks olarak Magnus'u arkasına alarak onu korumayaca çalıştı ve melek bıçağını çıkardı.

Melek bıçağına çıkaran tek kişi Alec değildi. jace, ızzy, clary, raj, underhell ve diğer gölge avcılarıda silahlarını kuşanmışlardı.  

Asmodeus'un saldırdığı kişi ise sağ kolu olan Branden'dı.

Branden'ı sertçe duvara iterek elleri ile boğazını sıkıyordu. Asmodeus ne kadar sinirden köpürsede Branden da olanlardan o kadar zevk alıyor gibi histerik olarak gülüyordu, bu da Asmodeus'un gözünün tamamen  dönmesine neden oldu.

Asmodeus, Branden'ın boğazını daha da  çok sıkmaya başladı. Branden'ın yüzü kıpkırmızı olmuş ve Asmodeus'un elinin altında çırpınıyordu. Yüzü kırmızıdan mora dönerken Magnus'da kötü olup bir anda yere yığıldı, Alec onu kıvrak bir hareketle  tutmuştu.

Magnus'un kötü oluşu Asmodeus'un dikkatını dağıtmıştı.

Branden yine histerik bir kahkaha atarak  " bana bişey yapamazsın Asmodeus, eğer bana bişey yapmaya kalkarsan küçük oğlun, kıymetlinde ölür, onu kalben kendime bağladım, göğsüne tam kalbinin üstüne kızgın hançerle adımı yazdım ve o yavaş yavaş Magnus'un kalbine işledi. Bunun ne demek olduğunu bilirsin.

Magnusun kalbi bana ait benim kalbimde ona.  Magnus yavaş yavaş benim olacak, tüm kalbi ile beni sevecek sadece beni, gözü benden başka bişey görmeyecek sonra benim olmak için uğraşacak ona engel olamayacaksınız, eğer olursanız da sonunun kötü olacağını biliyorsun, sevdiği kişiye kavuşamayacağını anladığı zaman ölümden korkmayacaktır asmodeus, her şeyi karşısına alır yinede bana gelir."  dedi.

Asmodeus: Neden yaptın bunu ?  Sana iyi davrandım, sana kardeşlerimden  daha çok değer verdim.

Branden: Sen halkına sırtını döndün, niçin bir fani için bizleri terk ettin. Azazel'in eline bıraktın bizi. Benim amaçım Azazel'e yardım etmek değildi sana acı çektirmekti. Senin yüzünden Azazel bir çok kişiyi öldürdü bunlar arasında ailem de vardı. Sen benden ailemi aldın bende senden, ödeşmiş olduk.  Tabi hesaba katmadığım şeyler oldu Magnus'u öldürmem gerekirdi ama kaderin oyunu işte ona aşık oldum.

Herkes şok olmuş gibi onları dinliyordu. Tabi Asmodeus'dan sonra Branden'a saldıran kişi Alec oldu.

"ona bunları yapan orospu çocuğu sensin demek,  seni öldüreceğim ölümlerdem ölüm beğen seni adi pislik" diyerek melek bıçağını Branden'ın boğazına dayadı.

Branden ise " sen az önce benim dediklerimi duymadın galiba tatlı çocuk ben ölürsem Magnus'da ölür o yüzden bu altı boş lafları geçin. Ben burdan  sapasağlam çıkacağım. Sen zaten  Magnus'umla çok bile vakit geçirdin, benim olanı alma vaktim geldi ona bir daha dokunamayacaksın, o benim her zaman benimdi" diyerek gülmeye devam etti.

Alec: Yaptığın o kadar şeyden sonra seni sevebileceğini mi düşünüyorsun, ne kadarda gerçekçi.

Branden: Beni sevmemek gibi bir seçeneği olmayacak Alec. Seni bırakıp bana gelecek ve sen bunu sadece izleyeceksin. Magnus'u sevdiğini zannetmiyorum en azından benim kadar. Eğer sevseydin ona dokunmadığımı anlardın.

Branden'ın söylediği şeylere herkes şaşırmıştı. Alec branden'ın söylediklerini tekrar ederek ne demek istediğini anlamaya çalıştı.

"Magnusu benim kadar sevseydin eğer ona dokunmadığımı anlardın, ne demek istiyorsun sen."

Branden yüzüne yine pis bir gülüş yerleştirdiğinde Magnus dolmuş, kırmızı gözleri ile araya girdi  "Neler olduğunu anlayamıyorum."

MALEC  -  Onunla yeniden doğmak ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin