Magnus "Beni oraya götür." diyerek Adel'in yakasına yapışmıştı.
"Bu tehlikeli bir davranış olabilir Magnus bunun bir tuzak olduğu çok açık. Branden senin dikkatını çekmeye çalışıyor ve bunda da gayet başarılı gibi oraya gitmeni istemiyorum."
"Bunların hiç biri umrumda değil baba, istediği bensem beni alabilir ama arkadaşlarıma zarar vermesine göz yumamam buna izin veremem lütfen beni oraya götürün. Hem artık daha güçlü bir büyücü değil miyim onunla baş edebilirim bana güvenmelisin."
Asmodeus istemeyerekte olsa izin vermeliydi, izin vermediği takdirde Alec'e yada Magnusun arkadaşı olan diğer gölge avcılarına zarar geldiğinde yeni yeni kazanmaya başladığını oğluna kaybetme ihtimali vardı. Onu hiç affetmezdi.
Asmodeus "Tamam Adel seni oraya götürür ama dikkatlı olmalısın sana bişey olmasını istemiyorum" diyerek Magnusa sarılarak saçlarını öpmüştü. Sonrada Adel'e dönerek "Ona dikkat et ve koru" dedi.
.....
Enstitüde herkes kendi işiyle meşgulken bir anda alarmlar çalmaya başlamıştı. Hala enstitü Lideri olan Jace alarm sesiyle ortak alana geldiğinde alarmların neden çaldığı ile ilgili bilgi almak için ekrana dokunduğunda bir barda bir kaç iblisin 8'e yakın sıradanı rehin aldığını bilgisini edindi.
Jace, Izzy'ye dönerek " Şuanlık barda kaç tane iblis olduğuna dair bir bilgimiz yok onun için önden 3 tane gözcü göndereceğim, sende sahada iyi olan 10 tane gölge avcısını seç ve onlara destek olarak gidelim."dedi.
Izzy tamam diyerek Jacenin yanından ayrıldı.
Izzy bir süre sonra geri geldiğinde jace herkese seslenerek dikkatleri üstünde toplamaya çalıştı.
"Az önce alarmlar çaldığında Sunny barda bir kaç iblis saldırısı olduğu ihbarını aldık. İlk olarak üç tane gözcü gönderdim 15 tane iblis olduğu bilgisi geldi. Benle beraber sahada iyi olan 10 tane gölge avcısıyla bara baskın yapmaya gideceğiz. Izzy gölge avcılarının isimleri sayacak."
" Clary, Izzy, Underhell, Raj, Eddy, Edward, Conner, George, Logan ve Henry"
İsimler sırayla sayılırken Alec kendi ismininde söylenilmesini bekliyordu ama söylenmemişti Alec dışında 10 tane gölge avcısı seçilmiş o seçilmemişti. Kardeşlerinin bunu kasten yaptığını düşündü çünkü o sahada en iyi olan gölge avcılarından biriydi. Bırakın ilk 10 girmeyi ilk 5'de hatta 3'de yer alırdı kendisi.
Alec biraz sinirli bir ses tonuyla " Neden benim adım yok" diye bağırdı.
Jace ise ona aynı sinirlilikle cevap verdi " Yine kendini yaralaman ve tehlikenin önüne atlaman için mi adının olması gerekiyordu."
" Bunları bilerek mi yaptığımı düşünüyorsun"
" Hayır sadece Magnus gittikten sonra dikkat eksizliğin var ve bu yaralanma neden oluyor."
" Ne yani artık beni yetersiz olarak mı görüyorsun?"
" Ben öyle bişey söylemedim Alec beni yanlış anlıyorsun."
" Bu göreve bende geleceğim Jace yoksa senin götünü kim kollayacak."
Jace ne yaparsa yapsın Alec'ı görevden uzak tutamayacağını biliyordu. Evet bu zamana kadar Alec her zaman Jace'ın arkasını kollamış ona bir zarar gelmesini engellemişti şimdi sıra kendisindeydi tabiri caizse Alecin deyişiyle onun götünü kollayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MALEC - Onunla yeniden doğmak ❤️
FanfictionBen ölmüştüm... yaşıyor sayılmazdım sonra karşıma o çıktı karanlıklarıma güneş gibi doğdu onunla yeniden yaşamaya nefes almaya başladım. Ben onunla yeniden doğdum...