6

791 43 26
                                    

  
Onun için bişeyler yapmalıyım onu mutlu edecek şeyler, bunlar ne olabilir acaba?

Akşam onun odasında film izlemeye karar vermiştik, odasına gidip ben geldim hadi film izleyelim diyip film bittikten sonrada film bitti hadi görüşürüz ben gidiyorum demek istemiyorum. Ona giderken bişey mi almalıyım acaba alsam ne alabilirdim ki, filmi ben mi seçsem, ben hayatımda hiç film izlemedim ki aaaaah bu sevgili olmak olayı ne kadar da zormuş , hiç bana göre bişey değil tamam bu zamana kadar bir çok kişiyle  birlikte olmuş olabilirim ama hiç ciddi bir ilişkim olmadı.

En iyisi birilerinden yardım almak, bakalım kimlerden yardım isteye bilirim,

1- Izzy ( ızzy'den yardım istemek demek her şeyi herkesin öğrenmesi demek buna annem, babam ve küçük kardeşim max de dahil ve benimle ölene kadar dalga geçme ihtimali de var o yüzden izzy olmaz )

2- jace ( jace' ınde izzy den aşağı kalır yanı yok, tamam o herkes söylemese bile benimle kesin ölene kadar dalga geçer bende dayanamayıp onu öldüre bilirim parabatai katili olmak istemiyorum o yüzden jace de olmaz )

3- clary (  clary olabilir hem magnus la da arası iyi eskiden bir fani olduğu için iyi fikirlerde verebilir bana, clary iyi bir seçenek 👍)

4-raphael ( magnus un en iyi arkadaşı aslında iyi seçenek magnusun neler sevdiğini, nelerden hoşlandığını söyleyebilir ama ızzy nın sevgilisi kesin ızzy ye söyler,  o yüzden raphael de olmaz zaten kendisini de hiç sevmem)

5- underhell ( ilk zamanlarda magnus a yan gözle bakıyordu bu sapık, bundan hayatta yardım istemem pis sapık, eskiden banada bakıyordu gerçekten sapık bu adam  )  

6- raj ( neden ondan yardım isteyeyim ki o kim yani listede adının olması bile saçma rajda olmaz)

Evet tek ve en iyi seçenek clary onun yanına gidip yardım istemem lazım tabi onu jacesiz yakalayabilirsem.

Bütün gün clary ın peşinde koştum, jace cidden kızı bir saniye bile yalnız bırakmıyor ne ara bu kadar aşık oldu bu adam hiç anlamadım. En iyisi jace e bir görev vermek yoksa clary yı yalnız yakalamak hayal olur.

" hey jace bir kaç iblis saldırı olmuş gidip olanları kontrol edebilir misin"

" tabi clary ile beraber gideriz"

" hayır hayır clary burda bana lazım"

" sana lazım?"

" merak etme jace sevgilini yemem güçleri ile ilgili bir kaç soru soracağım o kadar"

" beni endişelendiriyorsun alec, sen iyi misin biraz stresli ve endişeli gibisin"

( bişeyleri de anlamasa olmazdı zaten ) " iyiyim jace her şey yolunda  hadi sen göreve git"

" güçlerim hakkında ne konuşmak istiyorsun alec"

" aslında güçlerin ile ilgili değil konuşmak istediğim şey clary, nasıl anlatsam bilemiyorum ama ilk önce bana söz vermen lazım kimseye bişey söylemeyeceksin jace e bile, eğer birinden bişeyler duyarsan saha görevlerini unut burda temizlik yaparsın beni anladın umarım"

" beni tehdit etmene gerek yok melek sözü kimseye hatta jace e bile bişey söylemeyeceğim. Anlat hadi"

" şimdi şey yani ben ve şey akşam film izleyeceğiz onun için senden şey almak istedim şeye bir şeyler yapmak istiyorum sence ne şey yapmalıyım"

" hahahahahahsha biraz sakin ol alec gülmekten öleceğim"

" gülmekten ölmesen bile ben seni öldüre bilirim clary sana burda ciddi bişey soruyorum gülmeyi keser misin herkes bize bakıyor"

" ciddi bişey mi soruyorsun  hahahahahaha, şeye şey yapmak istediğini söylüyorsun alec şey ne yada kim anlamadım daha açıklayıcı konuşur musun?"

" şey yani işte magnus"

"NEEEEEE MAGNUS MUUUU İNANMIYORUMMMMMM"

" biraz daha bağır istersem enstitü duymayan bir kaç kişi kalmış olabilir çünkü"

" tamam sakınım vayyy beee inanamıyorum sen ve magnus haaaa aslın da sende birkaç değişiklik vardı fark etmem lazım dı sen artık gülüyorsunnnnnn"

" tamam clary uzatma da tavsiye ver yanına giderken bişey almalı mıyım onu mutlu etmek istiyorum, yada film olarak ne izlemeliyiz onu seçmeli film mi ben mi, yanına giderken nasıl giyinmeliyim?"

" vay canına ondan cidden hoşlanıyorsun alec"

" tamam saçmaydı senden tavsiye falan almıyorum unut gitsin seninle uğraşamam"

" tamam tamam dur alec özür dilerim biraz şaşırdım, şimdi yanına giderken çiçek alabilirsin bence magnus çiçekleri seviyorsun pembe küçük güller, onları buket olarak değilde saksıda al istersen. Canlı çiçekler daha güzeldir onlara bakar ve büyütür. Film olarak da romantik komedi tarzında bişey izleye bilirsiniz. Odaya bir kaç mum koyarsan ordam daha romantik olabilir"

" güzel iyi fikir bunlar, ben biraz düşüneyim"

" film izlersen magnusu kucağına almayı unutma" clary bunu derken göz kırpmıştı. 

Bende öyle yapmayı düşünüyordum onun bunu söylemesine gerek yoktu hemde göz kırparak.

Her şey hazır  onun için aldığım küçük pembe güller birkaç mum ve ben tamam hazırım. Neden bu kadar çok heyecan yapıyorum.

Odanın kapısına geldim birkaç tıklatmadan sonra gir sesini duyunca kapıyı yavaşça açtım işte karşımda beni etkileyen adam her zaman ki gibi muhteşem. Ona yaklaşıp yanağına bir öpücük kondurdum elimdeki çiçeği ona uzatıp " senin için aldım" dedim.

Yüzündeki gülümsemeyi hiç bir şeye değişmem " bunlar çok güzel Alexander çok beğendim teşekkür ederim" diyerek oda benim yanağıma bir öpücük bıraktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzündeki gülümsemeyi hiç bir şeye değişmem " bunlar çok güzel Alexander çok beğendim teşekkür ederim" diyerek oda benim yanağıma bir öpücük bıraktı. Halen biraz utangaç dokunmaya korkuyor gibi ben de ona dokunurken biraz tedirgin oluyorum, benim ona dokunmamdan rahatsız olmasa bile bazen boş bulunup benden de korktuğu oluyor.

Beraber yerdeki yastıklara oturduk " ne izlemek istersin"  diye sordum.

"Bilmem sen ne izlemek istersen onu izleye biliriz ben pek film izlemedim bilmiyorum"

" tamam ben de pek film izlemem yani izlemedim. Güzel ve çirkin i izlemek ister misin?"

" kulağa hoş geliyor  izleye biliriz" bunu gülerken söyledi onu gülüşünden öpmek istemem normal mı?

Onun arkasına geçip hafifçe kendime doğru çektim kollarımı beline sardım oda kafasını göğsüme yaslayıp ellerini ellerimin üstüne koydu arada saçlarını koklayıp bir kaç öpücük bırakıyordum bu pozisyonda film izlemeye başlamıştık.

O film izliyor bende onu izliyordum...

Bir ara bana dönüp "biliyor musun bende burda ki çirkin gibiyim sende güzel, sen beni sevdikçe ve öptükçe güzelleşiyorum, iyileşiyorum. Beni sevdiğin için teşekkür ederim. Sana güzel gibisin dedim ama sen benim prensimsin" dedi.

" sen çirkin gibi değilsin magnus sen güzel gibisin, sende farketmesen bile beni iyileştiriyorsun. Seninle hiç olmadığım kadar mutluyum ve huzurluyum. Sende benim prensimsin. "

İkimizde birbirimizi iyileştiriyorduk onun yaralarına iyi gelmek beni mutlu ediyordu. Prensime daha sıkı sarılıp dudaklarına öpücükler kondurmaya başladım.

" hey rahat dur film izlemek istiyorum" diyip dudaklarını benden ayırdı film izlemeye devam ettik.

MALEC  -  Onunla yeniden doğmak ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin