MAGNUSEnstitüye geldiğimiz zaman kırmızı alarmlar çalıyordu. Üçümüzde ne olduğunu anlamayıp birbirimize bakmaya başladık.
Izzy "Ellerimizdekileri bırakıp ortak alanda buluşalım" dedi.
Clary ve bende onu onaylar şekilde kafa salladık.
Alexander iyidir değil mi? İyidir bence iyi, Bize saldırdıktan sonra buraya da saldırmış olamazlar değil mi? Olamaz ya bu kadar gölge avcısı varken buraya saldırmaya cesaret edemezler.
Kendi kedime konuştuktan sonra içim biraz rahatlamıştı buraya saldıramazlardı. Onlar o kadar güçlü değil.
Odaya eşyaları bırakıp hızlıca ortak alana yöneldim biran önce Alexander'ı görmem lazım ona sarılıp kokusunu içime çekmem lazımdı herkesin içinde bunları yapamazdım ama elini tutabilirsin şuan o bile yeterdi.
Kızlar ile ayrıldığımız yerde denk gelip hızlıca ortak alana girdik. Girmemiz ile Jace, Clary'in üstüne atlayıp sımsıkı sarıldı. Aynı şekilde Alexander'de kollarını kocaman açıp Izzy ve bana sarıldı.
Izzy " Hey yavaş ol Alec Magnus'a bu kadar sıkı sarıla bilirsin ama ben alışık değilim senden bu kadar fazla sevgi görmeye ve nefes alamıyorum bırak beni" diyerek Alexander'ı itmeye başladı.
"Gittiğiniz yerden çok güçlü bir iblis enerjisi aldık. Hiç bu kadar güçlüsünü görmemiştim. Cehennem prenslerinden bile çok güçlü bir enerjisi var. Bir patlama gibi enerji yoğunluğu oluştu size bişey oldu zannettik, size ulaşmaya çalıştık üçünüzünde de telefonu kapalıydı. Size ulaşamayınca daha da çok korktuk"
Clary " Biz bişey görmedik yada hissetmedik Jace. Bişey görsek hemen size haber verirdik zaten." dedi. Izzy de onu onayladı. Benim yüzümden yalan söylemek zorunda kalmışlardı.
Jace'in bu açıklamasından sonra biraz düşündüm bu güçlü enerji yaptığım şey yüzünden mi ortaya çıkmıştı acaba, ama çok güçlü bir büyücü değilim ki doğru düzgün büyü bile yapmıyorum. Yada bu enerji bize saldıran iblislerden gelmiştir bu ihtimal daha olağan.
Düşüncelerimden, Alexander ın kulağıma doğru odamıza gidelim mi demesiyle sıyrıldım.
" Olur gidelim."
Elimi tutup odamıza yöneldik.
" Gününüz nasıl geçti."
"İyiydi sevgilim, kızlar ile beraberken mutlu oluyorum onlar ile konuşmayı seviyorum senin günün nasıl geçti."
"İyiydi ama sizin gittiniz yerden iblis enerjisi gelince çok korktum sana bişey olacak diye çok korktum bundan sonra bensiz dışarı çıkma olur mu?"
"Korkmana gerek yoktu sevgilim yanımda ızzy ve clary vardı onlar en iyi gölge avcılarından, onlar varken bana bişey olmazdı yine de artık sensiz dışarı çıkamam"
Bana biraz yaklaşarak "Seni her şeyden, herkesden koruyacağıma söz veriyorum prensim, kalbimin prensine bişey olmasını istemem" diyerek ellerini belime yerleştirdi.
"Neler aldın" diye sordu.
"Göstermemi ister misin" dedim hafifçe kafanını salladı.
"Peki üstümde görmek ister misin?" dedim bu sefer. Daha çok kafasını salladı.
"Tamam ben banyoda giyineyim sende biraz oyalan" diyip dudaklarına bir öpücük kondurdum.
Aldıklarımı giyip banyo aynasından kendime baktım gerçekten güzeldi aldıklarım bana da yakıştı ama Alexander beğenir mi bunu az sonra öğreneceğiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MALEC - Onunla yeniden doğmak ❤️
Fiksi PenggemarBen ölmüştüm... yaşıyor sayılmazdım sonra karşıma o çıktı karanlıklarıma güneş gibi doğdu onunla yeniden yaşamaya nefes almaya başladım. Ben onunla yeniden doğdum...