Κεφάλαιο 9

1K 83 55
                                    

Κλειως P.O.V.

"Παρακαλώ; Αστυνομία εκεί;".

Ωχ..Άλεξ τι πας να κάνεις;

"Θα ήθελα να καταγγείλω μια παρέα αναρχικών.",συνέχισε ο Άλεξ να μιλάει στο τηλέφωνο.

Τι εννοεί παρέα; Γύρισα να ξανά δω τον Άγγελο. Τώρα δεν ήταν καθόταν μόνο με τις δύο κοπέλες και τον μπάρμαν. Ήταν δίπλα του και άλλοι τρεις άντρες. Δεν μπορούσα να τους δω καλά από εδώ που καθόμουν.

"Ναι. Καλύτερα να το κάνετε αύριο.",είπε και με αυτό έκλεισε το τηλέφωνο.

Όλοι τον κοιτούσαμε περίεργα.

"Τι εννοείς αναρχικούς ρε συ; Και που ξέρεις ότι όντως είναι;",τον ρώτησε ο αδελφός μου.

"Πρώτον τον είδατε ότι και μόνος του ομολόγησε ότι ήταν μπλεγμένος στην πυρκαγιά που βάλανε στην εταιρεία. Δευτέρον μας είπαν ότι αναρχικοί ήταν αυτοί που το καναν. Τρίτον λογικά είναι και η υπόλοιπη παρέα."

"Και αν δεν είναι και τους κατεδωσες τσάμπα;",ρώτησε σοκαρισμένη με το πώς μπόρεσε να κάνει κάτι τέτοιο.

"Σιγά, το πολύ πολύ να τους κρατήσουν κάμποσες μέρες μέσα. Όμως το σίγουρο είναι ότι το μαγαζάκι θα κλείσει.",χαμογέλασε ευχαριστημένα. Δεν μπορούσα να ακούω άλλο. Αν είναι δυνατόν να έκανε κάτι τέτοιο.

"Ρε Άλεξ πόσος κόσμος θα χάσει τι δουλειά του! Είσαι σοβαρός;"

"Κλειώ νοιαζόμαστε για τον φλωρακο;"

"Άλεξ σταματά να είσαι τόσο γουρούνι!",φώναξε η Λια και μετά γύρισε προς το μέρος μου." Κλειώ πάμε να πάρουμε ένα ποτό."

Εγώ απλά έγνεψα καταφατικά και κατευθύνθηκαμε προς το μπαρ και την παρέα του Άγγελου αφού μιλουσε με τον μπάρμαν.

Και εσένα σε χάλασε θες να μου πεις.

Σκάσε ηλιθια φωνουλα.

Άγγελος P.O.V.

Έφυγα εκνευρισμένος από το τραπέζι των πλουσιόπαιδων. Άκου εκεί να τολμήσει να απειλήσει να κλείσουν το μπαρ. Όσο και να ήθελα να τον πλακωσω στις γρήγορες εκείνη την στιγμή συγκρατήθηκα. Ξέρω πολύ καλά ότι το εννοεί όταν λέει οτι θα μας βάλει μέσα. Και επίσης δεν ήθελα να κάνω καυγά μπροστά στη μικρή. Δεν πίστευα ότι θα την ξανά έβλεπα. Αλλά δες μικρός που είναι ο κόσμος. Όταν ξανά πήγα στο τραπέζι μας είχαν έρθει και τα παιδιά.

"Καλά ρε δεν άλλαξες;",άρχισε την γκρίνια ο Μίλτος.

"Ποτέ ακριβώς να προλάβω; Πριν με αναγκάσεις να δουλεύω πέντε ώρες πάνω το αμάξι ή αφού με εσυρες με το ζόρι εδώ;",ρώτησα ειρωνικά και γέλασε.

My Little DevilWhere stories live. Discover now