Κλειως P.O.V.
Μπορώ;
"Άγγελε...δεν σε ξέρω ούτε μια μέρα. Πώς ξέρω ότι μπορώ να σε εμπιστευτω;"
"Δυστυχώς αυτό δεν το ξέρεις. Αλλά αν δεν το κάνεις δεν θα μάθεις ποτέ αν μπορούσες.",μου είπε κοιτώντας με. Εγώ ακόμα κοιτούσα τη θάλασσα.
"Και δηλαδη εσύ θα με εμπιστευοσουν;",τον ρωτάω.
"Ίσως. Δεν ξέρω."
"Τότε πως ζητάς από μένα να το κάνω;",είπα και γυρίσω να τον κοιτάξω. Τα μάτια μου χάθηκαν στα δικά του.
"Δεν ξέρω. Αλλά θα ήθελα να με εμπιστευετεις.",μου είπε και φάνηκε ειλικρινές.
Μπορούσα όμως να τον εμπιστευτώ; Δεν τον ξέρω ούτε μια μέρα καλά καλά. Κι όμως νιώθω τόσο όμορφα κοντά του. Νιώθω ασφάλεια για κάποιο λόγο. Πως δεν θα άφηνε κανένα να με πειράξει. Και η αλήθεια είναι ότι θέλω πολύ να μιλήσω σε κάποιον. Να τα βγάλω από μέσα μου. Η μοναδική μου φίλη είναι η Λία, αλλά αυτή δεν είναι εδώ τώρα. Και μετά το σημερινό έχω την εντύπωση πως θα κάνω καιρό να τη δω.
"Δεν ξέρω γιατί το έκανα.",είπε ξαφνικά ο Άγγελος διακόπτοντας τις σκέψεις μου.
"Μμ..;"
"Λέω με ρώτησες γιατί ήρθα και σε έσωσα. Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω γιατί το έκανα. Μόλις έφυγες,μπήκε ο αδελφός σου στο μπαρ και μας είπε, βασικά στον φίλο του είπε και επειδή ήμουν δίπλα το άκουσα, ότι δεν ήθελες να πας μαζί τους. Ότι φωνάζες και γρατζουνουσες. Και απλά μου φάνηκε άδικο που δεν σε αφήνουν να κάνεις ότι θέλεις. Και απλά το έκανα. Ήξερα από ποιον δρόμο θα σε πάνε και έκανα παράκαμψη, έβαλα λάστιχο στο αμάξι και απλά περίμενα λίγο να δω την δική σου συμπεριφορά. Ήθελα να δω ότι όντως δεν ήθελες να πας μαζί τους. Αλλά εσύ απλά κοιτούσες γύρω σου. Και τότε είδα τον άλλο τον παπαρα να σου δίνει το κολιέ. Και φάνηκες εκπληκτη. Και απλά αποφάσισα να τελειώσω αυτό που ξεκίνησα. Δεν ξέρω γιατί. Υποθέτω μου φαίνεται πολύ άδικο που είσαι αναγκασμένη να ζεις τόσο πιεστικά. Γιατί αν κατάλαβα καλά μπράβος του πατέρας σου ήταν αυτός ο τύπος σωστα;",μου εξομολογήθηκε ο Άγγελος. Δεν με κοιτούσε τόση ώρα.
"Ναι.",είπα απαλά.
"Σε γουστάρει.",μου πέταξε και γύρισε το κεφάλι του προς το μέρος μου.
"Τι;",ρώτησα εκπληκτη." Όχι βέβαια!"
"Σου λέω σε γουστάρει. Φαίνεται στον τρόπο που σε κοιτούσε.".
YOU ARE READING
My Little Devil
RomanceΒΙΒΛΊΟ 1 "Μπαμπά μπαμπά θα μου πεις μια ιστορία;" "Μια φορά και ένα καιρό σε ένα μακρινό βασίλειο ζούσαν άνθρωποι τοσο διαφορετικοί, αλλά και τόσο ίδιοι." ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Μια όχι και τόσο κλασική ιστορία αγάπης. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...