Κλειώς P.O.V.
"Τι γίνεται εδώ;",διέκοψε μια φωνή το γέλιο μας. Πίσω μας στεκόταν ο Ντέιμον και μας κοιτούσε καλά καλά.
Ξέχασα να σας το πω. Ήρθε και αυτός μαζί. Μην ξεχνάτε σωματοφύλακας και καλά. Που μου την δίνει στα νεύρα αλλά τέλος πάντων.
"Πλεκουμε. Θες καλτσουλες;",ρώτησε η Έλενα ενώ στριφογυρίζε τα μάτια της. Όλοι χαζογελασαν.
"Σας ψάχνουν οι γονείς σας. Καλύτερα να επιστρέψετε και να μείνετε μακριά από τέτοιες παρέες.",είπε αγνοώντας την ειρωνεία της.
"Γιατί έχουμε κάτι;",είπε ο Δήμος.
"Καλύτερα να μείνετε μακριά από τα παιδιά.", απάντησε απότομα ο Ντέιμον.
Δεν μου αρέσει αυτό.
"Ααα και γιατί παρακαλώ;", ρώτησε ο Άγγελος.
"Γιατί το λέω εγώ.",είπε απλά ο Ντέιμον.
"Και ποιος νομίζεις είσαι εσύ που θα μας λες και τι να κάνουμε;",ρώτησε τότε ο Μίλτος.
"Αυτούς που είναι υπεύθυνος να μένουν τα παιδιά μακριά από μπελάδες και κακές παρέες.", απάντησε τότε ο Ντέιμον
"Νομίζω είμαστε αρκετά μεγάλοι να αποφασίσουμε μόνοι μας για τις παρέες μας.",είπε απότομα η Έλενα.
"Όχι όλοι σας.",απάντησε κοιτώντας εμένα.
"Η αδελφή μου έχει εμένα να της λέω για τις παρέες της.",είπε ο Πάνος.
"Και εμένα να κρίνω αν είναι επικίνδυνες.",είπε ο Άλεξ.
"Νομίζω η Κλειώ είναι αρκετά μεγάλη να αποφασίζει και μόνη της.", συνεχίσε η Έλενα.
"Όχι δεν ειναι!",είπαν ταυτόχρονα ο Πάνος, ο Άλεξ και ο Ντέιμον και αγριοκοιταχτηκαν μεταξύ τους. Βασικά οι δύο τον Ντέιμον και ο Ντέιμον πίσω.
"Εμ συγγνωμη αν ενοχλώ αλλα είμαι και εγώ εδώ!",είπα σε μια απελπισμένη προσπάθεια να με προσέξουν αλλά που.
"Τι λες καλέ; 16 χρόνων είναι!",απάντησε η Ελένα.
"Εε μικρή τι λέμε;",ειπε ο Ντέιμον.
"Εμ σόρρυ κύριος;",πετάχτηκε η Λινα που τόση ώρα είχε μεινει να κοίταει με την παρέα της. "Και εγώ 16 είμαι. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι μικρή!"
"Ναι αλλά εσύ δεν έχεις εγκέφαλο. Οπότε δεν πιάνεσαι.",της απάντησε ο Άλεξ χαμογελώντας ειρωνικά.
Το βλέπω πάμε για τσακωμό.
"Με είπες χαζή;",ρώτησε εκείνη.
BINABASA MO ANG
My Little Devil
RomanceΒΙΒΛΊΟ 1 "Μπαμπά μπαμπά θα μου πεις μια ιστορία;" "Μια φορά και ένα καιρό σε ένα μακρινό βασίλειο ζούσαν άνθρωποι τοσο διαφορετικοί, αλλά και τόσο ίδιοι." ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Μια όχι και τόσο κλασική ιστορία αγάπης. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...