Κεφάλαιο 80

635 60 14
                                    

Άκης P.O.V.

Παρκάρω το αμάξι και γυρνάω να κοιτάξω για πρώτη φορά την Έλενα μετά την επιστροφή μας από το νεκροταφείο. Τη βλέπω να με κοιτάει ήδη και να μου χαμογελάει. Της ανταποδίδω και χωρίς να πούμε κάτι κατεβαίνουμε και πάμε προς τον κυρ Κώστα.

"Ο Δημήτρης;",ακούω την Έλενα να με ρωτάει.

"Θα έρθει σύντομα. Μου είπε ότι έχει μια δουλειά και θα έρθει σε λίγο.",της απαντάω και απλά γνέφει καταφατικά ενώ ανοίγει την πόρτα για το μαγαζί.

Μπαίνουμε μέσα και βλεπω τον κυρ Κώστα να μιλάει με κάποιον, ο τύπος είχε γύρισμενη την πλάτη του σε μένα, ενώ κρατούσε στην αγκαλιά του τη μικρή του κυρ Κώστα.

"Άκη!!", φωνάζει η μικρή μόλις με βλέπει και με γρήγορες κινήσεις ξεφεύγει από την αγκαλιά του άγνωστου και έρχεται τρέχοντας προς το μέρος μου. Σκύβω γρήγορα και χώνεται στην αγκαλιά μου ενώ τη σηκώνω στον αερα.

"Επ μικρό ζηζανιο τι κάνεις;",τη ρωτάω άνω τη στριφογυρίζω και την ακούω να γελάει.

"Ακηηη! Δεν θα πιστέψεις ποιος ήρθε!!! Και τι μου έφερε! Δεςς!",φωνάζει στην αγκαλιά μου.

"Ποιος ήρθε μικρή;",ρωτάω ενώ γυρνάω επιτέλους να δω τον τύπο που μιλούσε με τον κυρ Μιχάλη και μένω με ανοιχτό το στόμα. Όπως και αυτός.

Τι κάνει αυτός εδώ;

Κοιταζομαστε και οι δύο με γουρλωμενα μάτια ενώ κανείς μας δεν λέει κάτι.

Τι να πει άλλωστε;

Λίνας P.O.V.

Είμαι μέσα στην τάξη τελευταία ώρα και μου έρχεται να κόψω φλέβες. Μπροστά μου κάθεται η Κλειώ που προσέχει ότι και να πει ο καθηγητής ενώ ταυτόχρονα κρατάει σημειώσεις.

Κοιτάω άλλη μια φορά το κινητό μου αλλά δεν έχω καμία ειδοποίηση από κανένα.

Μα τι έγινε;

Πρώτη φορά με ξεχνάνε.

Άσε που ούτε ο Άλεξ το θυμήθηκε.

Άντε μην τους πάρει όλους ο θειος μου!

"Αλεξίου.",ακούω μια φωνή να με φώναζει αλλά δεν δίνω σημασία. "Αλεξίου είπα!",ξανά φωνάζει κάποιος αλλά και πάλι δεν σηκώνω το κεφάλι μου. "ΑΛΕΞΊΟΥ!",ξανά ακούγεται η φωνή και σηκώνω τον κεφάλι μου να δω την στρίγγλα τη μαθηματικού να με κοιτάει με μισό μάτι.

"Θέλετε κάτι μανταμ;",τη ρωτάω απότομα.

"Πως μου μιλάς έτσι αναιδη! Καθηγήτρια σου είμαι! Απαιτώ σεβασμό! Κυρία θα με φωνάζεις!",λέει με μια φωνή που σπάει τζάμια.

My Little DevilWhere stories live. Discover now