Λίνας P.O.V.
Μετά από λίγο ήμουν έξω από το νοσοκομείο. Ο Τεό καθόταν σε ένα παγκάκι μαζί με τον Μπουμ και κάτι συζητούσαν. Ο Τεό ήταν χωρίς μπλούζα. Αφού παρκάρα την μηχανή τους πλησίασα. Τριγύρω υπήρχαν παντού δημοσιογράφοι. Κάποιοι καναν τσιγάρα και συζητούσαν, κάποιοι ετοίμαζαν κάμερες, κάποιοι μιλούσαν στα τηλέφωνα ενώ άλλοι προσπαθούσαν να μπουν στο κτήριο.
"Τι έγινε;", ρώτησα με ένα τόνο ανησυχίας. Μπορεί να μην την ήξερα καιρό την Έλενα αλλά την είχα συμπαθήσει. Και είπαμε. Δεν είμαι τελείως σκύλα.
"Δεν ξέρουμε.",απάντησε ο Τεό. "Την πήγαμε μέσα αλλά δεν μείναμε. Ήταν οι Παπασταύρου και μας κοιτούσαν με μισό μάτι. Μην ξεχάσουμε και τον ηλίθιο από εδώ που είχε την άλλη αγκαλιά και τους είδαν! Και όχι μόνοι αυτοί λογικά!", συνεχίσε ρίχνοντας ένα βλέμμα στον Μπουμ που κοιτούσε απολογητικά.
"Δεν φταίω εγώ ρε. Ήταν πολύ φοβισμένη και δεν ήθελα να την αφήσω.",απάντησε ο Μπουμ.
"Ναι ναι. Τέλος πάντων θα τα πούμε μετά αυτά. Εε και τον πήρα και κατεβήκαμε κάτω. Τι να καναμε; Ούτως ή άλλως δεν την ξέρουμε και καιρό.", συνεχίσε ο Τεό. Συμφώνησα σιωπηλά με αυτό. "Πάμε σπίτι τώρα αν είναι γιατί ξεπαγιασα." Ήταν μια χωρίς μπλούζα, είχε και αέρακι. Φυσικό.
"Άντε πάμε.", είπα και σηκώθηκαν.
Δεν προλάβαμε να κάνουμε πέντε βήματα όταν ακούσαμε κάποιον να τρέχει προς το μέρος μας.
Ένα λεπτό ησυχίας δεν θα περασουμε!
Γυρίσαμε και ήταν η Κλειώ που έκλαιγε. Όπα τι έπαθε τώρα αυτή; Έπεσε κατευθείαν στην αγκαλιά του Μπουμ παρακαλώντας τον να την πάρει μακριά. Έχω χάσει επεισόδια;
Εκείνη την στιγμή έβγαινε ο αδελφός της με τους γονείς της από την πόρτα. Οι δημοσιογράφοι τους περικύκλωσαν κάνοντας δύσκολα να μας φτάσουν. Ο Μπουμ κοίταξε τον Τεό και αφού εκείνος συμφωνήσε, που και να μην συμφωνούσε δηλαδη όχι ότι θα άλλαζε κάτι αλλά λέμε τώρα γύρισε σε μένα.
"Τα κλειδιά της μηχανής.",είπε απλά και του τα έδωσα. Μέχρι να φτάσουν εδώ οι Παπασταύρου ο Μπουμ είχαν γίνει καπνός. Οι δημοσιογράφοι τραβούσαν όσο πιο πολλές φωτογραφίες μπορούσαν, ενώ την ίδια στιγμή που ο Μπουμ έφυγαν έφτασαν οι Ιωάννου. Βγήκαν βιαστικοι από το αμάξι και άρχισαν να τρέχουν γρηγορα στο νοσοκομείο χωρίς να δίνουν σημασία σε κανένα.
Ένιωσα ένα χέρι στη μέση μου και κατάλαβα ότι ήταν ο Τεό. Ξάπλωσα πάνω του και με πήρε αγκαλιά, σαν νυφη.
YOU ARE READING
My Little Devil
RomanceΒΙΒΛΊΟ 1 "Μπαμπά μπαμπά θα μου πεις μια ιστορία;" "Μια φορά και ένα καιρό σε ένα μακρινό βασίλειο ζούσαν άνθρωποι τοσο διαφορετικοί, αλλά και τόσο ίδιοι." ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Μια όχι και τόσο κλασική ιστορία αγάπης. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...