Τεό P.O.V.
Περπατάω πάνω κάτω στο κελί προσπαθώντας να καταλάβω τι σκατά θα κάνω. Λεφτά για δικηγόρο, δεν. Όλες οι κατηγορίες βάσιμες. Η Λίνα μένει στους Ιωάννου, ενώ τα άλλα τα ρεμαλια μόλις βρήκαν. Και το μπαράκι κλειστό. Η συμμορία χωρίς αρχηγό, και η τέλεια ευκαιρία για επίθεση. Ο Άκης δεν είναι ηλίθιος, θα το εκμεταλλευτεί και αυτό είναι που φοβάμαι. Θα πέσει ξύλο.
Τι σκατά θα κάνω;
"Μαυρίδης έχεις επισκέπτη.",μου λέει ένας μπάτσος και γυρνάω να τον κοιτάξω. Ανοίγει το κελί και τον ακόλουθα σιωπηλά μέχρι το επισκεπτήριο. Μόλις μπαίνω μέσα μένω λίγο κάγκελο. Δεν περίμενα να έρθουν μέχρι εδώ.
"Τι έγινε Μιχάλη;",τον ρωτάω όσο πάω να κάτσω σε και καρέκλα.
"Τα πράγματα είναι εκτός έλεγχου.",μου λέει όσο με κοιτάει στα μάτια. Δεν απαντάω και περιμένω να μου εξηγήσει. "Το μπαράκι έκλεισε, κάνεις δεν έχει δώσει σημάδια ζωής για το ποιος θα πάρει τι θέση σου ή για το τι σκατά θα κάνουμε και τα παιδιά παραπονιούνται. Επίσης καθώς έρχομουν ξέρεις ποιον έπιασα στα εδάφη μας; Τον Άκη. Με μια κοπέλα. Και ξέρεις ποιο είναι το επόμενο νέο που εμαθα; Το μπαράκι έπιασε φωτιά.",τον ακούω να λέει.
Τι εννοεί;
Έπιασε φωτιά το μπαράκι;
Ο Άκης στα εδάφη μας;
"Και δεν έχεις ακούσει το καλύτερο ακόμα. Ο Δήμος ήταν μέσα.", λέει και μένω μαλάκας.
"Τι;",ρωτάω μην μπορώντας να τον πιστέψω.
"Αυτό που άκουσες. Το μπαράκι έπιασε φωτιά και ο Δήμος ήταν μέσα.",λέει και απλά δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που ακούω.
"Τώρα είναι καλά; Τι έγινε; Βγήκε;",ρωτάω προσπαθώντας να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά.
"Δεν ξέρω.",λέει απλά και νιώθω το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι μου.
"ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΝΝΟΕΊΣ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙΣ?",φωνάζω αγριεμενα.
"Απλό δεν ξέρω. Δεν έδωσα σημασία. Δεν με νοιάζει κιόλας. Το μόνο που με νοιάζει είναι το τι σκατά θα κάνουμε με τη συμμορία. Έχεις ξοφλήσει Τεό. Δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρεις να βγεις και στην καλύτερη περίπτωση θα φας τουλάχιστον 10 χρόνακια. Κανένας από τους φίλους δεν μπορεί να αναλάβει, γιατί πολύ απλά θα κατηγορηθούν και αυτοί για τις μαλακίες που αποφασίζες. Ο Άκης έκανε κίνηση και έβαλε φωτιά στο μπαράκι, οπότε θα χτυπήσουμε πίσω.",μου λέει και αν δεν υπήρχαν μπάτσοι τριγύρω θα ήταν νεκρός. "Δεν με νοιάζει αν θα πεθάνει κάποιος. Σιγά πρώτη φορά θα είναι; Με νοιάζει να κάνω αυτή τη συμμορία την καλύτερη! Αυτή που ήταν πρώτου εσύ δεθείς συναισθήματικα με αυτό το τσουκάλι σου, τη Λίνα!", συνεχίζει και δεν κρατιέμαι. Σηκώνομαι και τον πιάνω από την μπλούζα ενώ τον κολλάω στον τοίχο.
YOU ARE READING
My Little Devil
RomanceΒΙΒΛΊΟ 1 "Μπαμπά μπαμπά θα μου πεις μια ιστορία;" "Μια φορά και ένα καιρό σε ένα μακρινό βασίλειο ζούσαν άνθρωποι τοσο διαφορετικοί, αλλά και τόσο ίδιοι." ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Μια όχι και τόσο κλασική ιστορία αγάπης. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...