Κεφάλαιο 34

792 58 4
                                    

Λίνας P.O.V.

Παρατηρούσα τα κορίτσια να φεύγουν από την παρέα μου και να πάνε να κάθονται δίπλα στον αχωνευτο και στον φίλο του, που να σημειωθεί όλη την ώρα δεν είχαν πάρει τα μάτια τους από πάνω μας. Όλο μας κοιτούσαν και κάτι λέγαν, αλλά έλα που είμασταν μακριά δεν μπορούσα να ακούσω τι λένε!

Θα μπορούσες απλά να ρωτήσεις τη συγγραφέα ή να δεις το σενάριο.

Δίκιο έχει Μίμη! Μωρή Ειρήνη τι λέγαν;

Σιγά μην σε πω! Έλα φοκους στην ιστορία τώρα και άσε τα σποιλ.

Καλέ ντε. Συγγνώμη. Που είχα μείνει;

Ααα.. ναι.

Ναι, που λέτε. Της έβλεπα να φεύγουν όση ώρα είχε ανέβει ο κύριος Χρήστος, διευθυντής του ορφανοτροφείου και καλωσορίζε τον κόσμο. Δεν έδωσα σημασία στο τι έλεγε στην αρχή αλλά μόλις ανέβηκε και ο Ιωάννου στην σκηνή είπα να προσέξω. Από κάτω οι δημοσιογράφοι κάνα χαλάσμο για το ποιος θα πάρει την υποτροφία.

"Γεια σας και από μένα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους βοήθησαν στην χρηματοδότηση των υποτροφιών και επίσης το κολλέγιο Αθηνών, το σχολείο όπου θα φοιτήσουν τα παιδιά. Οι εξετάσεις που έδωσαν τα παιδιά ήταν ανάλογες με την τάξη στην οποία επιθυμούσαν να φοιτήσουν, και θα έχουμε υποτροφίες για παιδιά από ηλικίες των 6-18 χρόνων. Δηλαδή από πρώτη δημοτικού μέχρι τρίτη λυκείου. Μαζί με την υποτροφία θα παραχωρηθει και ένας έπαινος, ο οποίος θα δωθεί από τα παιδιά μου..." Εκεί έκανε μια παύση δείχνοντας προς το τραπέζι όπου καθόταν ο αχωνευτος μαζί με την Έλενα. Ο κόσμος χειροκρότησε.

"Εσύ δεν χειροκροτας;",άκουσα μια φωνή στο αυτί μου. Γύρισα και είδα τον Τεό να μου χαμογελάει.

"Τσου.",είπα απλά και γύρισα μπροστά οσο αυτός γελούσε. Συνέχισα να ακούω τι έλεγε ο Ιωάννου, μόλις σταμάτησε έκανε νόημα με το χέρι του να σταματήσουν το χειροκρότημα.

"...αλλά και καθώς από τα παιδιά άλλων χορηγών του σχολείου. Ας μην αφήνουμε άλλο σε αγωνία τα παιδιά και ας περάσουμε στις απονομές. Λοιπόν έχουμε και λέμε...",είπε ενώ άνοιγε ένα φάκελο λες και είμαστε στα Όσκαρ. "Από την πρώτη δημοτικού ο Ιωάννης Αλέξανδρου.",όλοι χειροκρότησαν και ένα μικρό παιδάκι ανέβηκε στην σκηνή. Μια κοπέλα που δεν την ήξερα του έδωσε ένα φάκελο και κάθισαν να φωτογραφίζονται. Μετά κατεβηκαν κάτω. Έτσι ο Ιωάννου συνέχισε. "Από την δεύτερα δημοτικού η Σωτηρία Αναστασίου." Έγινε η ίδια δουλειά με πριν. Συνεχίσε να λέει τις τάξεις και παιδιά να ανεβαίνουν, να παίρνουν φακέλους, να βγάλουν φωτογραφίες για τα περιοδικά και να ξανά κατεβαίνουν. "Από την έκτη δημοτικού ο Ηλίας Ασημακοπούλος."

My Little DevilWhere stories live. Discover now