Άλεξ P.O.V.
"Ωραία. Τότε θα φύγω εγώ.",είπε η Κλειώ. Και πριν προλάβει να απαντήσει κάποιος είχε ήδη κάνει μεταβολή και είχε χαθεί μέσα στον κόσμο.
Ο αδελφός της άρχισε να τρέχει προς την έξοδο μήπως την προλάβαινε ενώ ο Ντέιμον μιλούσε στο τηλέφωνο.
"Προς όλες τις μονάδες. Η δεσποινίς Παπασταύρου το έσκασε. Μην την αφήσετε να απομακρυνθεί.",είπε ενώ άρχισε να τρέχει και αυτός προς την έξοδο.
"Τι έγινε μόλις τώρα;",ρώτησε ο Άγγελος γεμάτος απορία. Γύρισα να τον κοιτάξω και είδα ότι κανείς δεν είχε κατάλαβε τίποτα. Και εγώ βαριόμουν υπερβολικα πολύ να εξηγήσω οπότε απλά σήκωσα τους ώμους.
"Τι έγινε ρε παιδια και είστε όλοι μαζεμένοι εδώ; Άλεξ τι κάνεις εσύ εδώ; Και πού πήγε η Κλειώ;",ρώτησε η Λία που στο χέρι της κρατούσε δύο ποτά.
Πω..σε αυτήν δυστυχώς έπρεπε να εξηγήσω. Αλλά πρώτα της πήρα το ένα ποτό και ήπια μια γουλια. Μμ.. βότκα βύσσινο. Καλό.
"Εε αυτόν ήταν δικό μου!", παραπονέθηκε.
"Όπως το είπες. Ήταν.",απάντησα χαλαρά ενώ ταυτόχρονα της χαμογέλασα.
"Είσαι ηλίθιος.",μου φώναξε αλλά πριν προλάβω να απαντήσω είδα τον αδελφό της να έρχεται προς το μέρος μου με σκυφτό το κεφάλι.
"Τι έγινε;", ρώτησα.
"Τι να γίνει δηλαδη; Ήταν απέξω όλα τα τσιράκια του μπαμπά. Δεν πρόλαβε να κάνει 10 βήματα την πιάσαν την βάλανε στο μαύρο τζιπ και την πάνε σπίτι ενώ ταυτόχρονα πήραν τηλέφωνο τον κύριο Παπασταύρου να τον ενημερώσουν για τα καμώματα της κόρης του."
"Πω..προβλέπω τρίτο παγκόσμιο."
"Και λίγα λες."
"Συγγνώμη αλλά θα μου εξηγήσει κανείς τι στο καλό γίνεται εδώ;",απαίτησε η Λία.
"Πω την όρεξη σου έχουμε ρε Λία; Τι να γίνει δεν βλέπεις; Εμφανίστηκε ο Ντέιμον, τον είδε η Κλειώ τα πήρε σηκώθηκε και έφυγε, την πιάσαν και την πάνε σπίτι.", εξήγησε ο Πάνος.
"Ωχ όχι..θα τα πήρε άσχημα εε;",είπε ενώ τα χείλη της είχαν σχηματίσει ένα μικρό "ο".
"Άσχημα; Μόνο που δεν τους είχε ξεκανει. Εβριζε, γρατζουνουσε, δάγκωνε..."
"Της καταστρέψαν τα γενέθλια οι άλλοι οι ηλίθιοι!",είπε η Λία.
"Όχι ο πατέρας της της κατέστρεψε τα γενέθλια! Της υποσχέθηκε ότι δεν πρόκειται να τους βάλει απόψε! Και δεν κράτησε ούτε την υπόσχεση του. Αυτό την πληγώσε περισσότερο. Οι άλλοι απλά κάνα την δουλειά τους.",είπα σοφά. Και είχαν μείνει να με κοιτάνε. Ναι ξέρω. Δεν έχω συχνά τέτοιες εποφωτισεις.
YOU ARE READING
My Little Devil
RomanceΒΙΒΛΊΟ 1 "Μπαμπά μπαμπά θα μου πεις μια ιστορία;" "Μια φορά και ένα καιρό σε ένα μακρινό βασίλειο ζούσαν άνθρωποι τοσο διαφορετικοί, αλλά και τόσο ίδιοι." ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Μια όχι και τόσο κλασική ιστορία αγάπης. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...