Λίνας P.O.V.
Τι κάνω;
Γιατί δεν αντιδραω;
Τα χείλη μας απέχουν χιλιοστά.
Με το παραμικρό θα ενωθούν.
Και εγώ δεν αντιδράω.
Το μυαλό μου μου φωνάζει να σταματησω ότι στο διάολο νομίζω ότι πάω να κάνω.
Δεν μπορώ να τον φιλήσω.
Τον μισώ.
Και εκείνος με μισεί.
Δεν μπορώ να τον φιλήσω.
Δεν γίνεται.
Δεν θα τον φιλήσω.
Απλά κλείνω τα μάτια και παραδιδισομαι στο άγγιγμα του χεριού του στο λαιμό μου.
Περιμένω το φιλί του.
Όσο και αν δεν το θέλω.
Άλεξ P.O.V.
Τη βλέπω να κλείνει τα μάτια.
Φαίνεται ήρεμη όμως ξέρω ότι μέσα της γίνεται πόλεμος.
Δεν θέλει να τη φιλήσω.
Ούτε εγώ θέλω να τη φιλήσω.
Αλλά δεν μπορώ να κρατήθω.
Τη μισώ τόσο πολύ.
Τη μισώ για όλα αυτά που μου έκανε.
Εκείνη φταίει για όλα.
Πρέπει να την κάνω να πονέσει.
Να πονέσει πολύ.
Και ποιος ο καλύτερος τρόπος από το να τη φιλήσει κάποιος που μισεί;
Γιατί τη μισώ.
Και αυτή με μισεί.
Όμως σκύβω για να ενώσω τα χείλη μας.
Περιμένω το φιλί της.
Όσο και αν δεν το θέλω.
Άκης P.O.V.
Έχω αφήσει τουλάχιστον πεντε μπάτσους αναίσθητος.
Τον κρατώ καλά από τους όμως και χώνω μια γονάτια στην κοιλιά. Τον αφήνω να πέσει όπως τους υπόλοιπους.
Ο έκτος.
"Ρε μαλακά τι έχεις πάθει σημερα;",ακούω την φωνή του Δημήτρη και γυρνάω να τον δω πάνω από ένα μπάτσο. Σκούπισε τα χέρια του από το αίμα και με πλησίασε όσο έκανα και εγώ το ίδιο. "Έχεις ξεπαστρεψει ποσους. Τι νευρα είναι αυτά;"
Προτίμησα να μην του απαντήσω. Αντίθετα πλησίασα ένα μπάτσο που τσακωνόταν με μια κοπέλα. Το καταλαβαίνες από το σώμα της. Γεμάτο καμπύλες και ας φορούσε αντρικά ρούχα για να το καλύψει. Βλέπω τον μπάτσο να τη χτυπάει και να της πέφτει η κουκούλα της ζακέτας, με αποτέλεσμα να φαίνονται τα μαλλιά της πιασμένα σε μια κοτσιδα. Ο μπάτσος σοκαρίστηκε που βαρεσε γυναίκα και έκανε κάποια βήματα πίσω. Εκείνη βρήκε την ευκαιρία να τον αποτελειώσει με ένα χτύπημα ανάμεσα στα πόδια. Αουτς. Αυτό πρέπει να πόνεσε. Τη βλέπω να κοιτάει τριγυρω μήπως την κατάλαβε κάποιος. Μέσα στο χαμό ομως κάνεις δεν το κατάλαβε. Εκτός από μένα. Φορούσε μια μπάντανα. Κάπου την ξέρω εγώ αυτή τη μπάντανα.
YOU ARE READING
My Little Devil
RomanceΒΙΒΛΊΟ 1 "Μπαμπά μπαμπά θα μου πεις μια ιστορία;" "Μια φορά και ένα καιρό σε ένα μακρινό βασίλειο ζούσαν άνθρωποι τοσο διαφορετικοί, αλλά και τόσο ίδιοι." ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Μια όχι και τόσο κλασική ιστορία αγάπης. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...