Κεφάλαιο 61

776 70 43
                                    

Λίνας P.O.V.

Κάθομαι στο καινούργιο μου σπίτι και τρώω Μερέντα στις 4 η ώρα το ξημέρωμα. Και σε τρεις ώρες πρέπει να σηκωθώ για να πάω σχολείο.

Η Κυριακή ήταν σχετικά ήσυχη. Εμένα όσο πιο πολύ μπορούσα μόνη μου προσπαθώντας να κατανοήσω όλα τα καινούργια δεδομένα. Μίλησα με τον Dragon και μου είπε ότι το καλύτερο που έχω να κάνω είναι να δείχνω η τέλεια κόρη για να μην δημιουργηθούν πρόβληματα στη δική του Τεό. Δηλαδή να μην κατηγορηθεί και για αμέλεια ανηλίκου ανάμεσα σε όλες τις άλλες κατηγορίες. Όσο και αν του έχω θυμώσει που με έδωσε έτσι δεν θέλω να έχει μπλεξίματα. Έτσι απλά θα παράστησω το καλό κορίτσι και μετά τη δική θα γυρίσω στον παλιό κάλο μου εαυτό. Όσο σκέφτομαι τρώω και Μερέντα.

Μμμ...

Απόλαυση.

Νιώθω το αεράκι να χτυπάει τα μαλλιά μου ενώ τα πόδια μου είναι μέσα στο νερό. Είμαι στην πίσω αυλή στην πισίνα με ένα κουβά Μερέντα αγκαλιτσα. Δεν είχα ύπνο σημερα και αυτό δεν είναι κάτι προφανές. Αρκετό καιρό έχω εφιάλτες, με αποτέλεσμα να μένω ξύπνια το βράδυ και να κοιμάμαι όλη μέρα. Αλλά το έχω συνηθίσει δεν πειράζει. Βασικά αυτό έγινε και σήμερα. Ξύπνησα με εφιάλτη και δεν μπορούσα να ξανά κοιμηθω. Ήταν ο ίδιος κάθε φορά. Και σήμερα ένας ακόμα λόγος για να μην έχω ύπνο. Αύριο σχολεία. Πόσο να αντέξω; Αφήνω την Μερέντα δίπλα μου και ανοίγω το κινητό μου. Αποφασίζω να μπω λίγο ινστα να χαζεψω. Μετά από κάνα δυο λικε βλέπω μια φωτογραφία του Dragon.

_dragon_

_dragon_

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Like 46.690 people
_dragon_ miss the old days with you guys. 🔙🔝
__BooM__
.Wardrobe.
Teo_M
Elvis_

_.Lil.Devil._ αγόρια μου❤️

Αφήνω ένα σχόλιο και ξανά κλείνω το κινητό. Σκέφτομαι τη φωτογραφία που είδα. Ήταν τρια χρόνια πριν. Λίγο πριν φύγει ο Dragon για Αγγλία. Μου λείπουν οι στιγμές μαζί τους. Τους έχω σαν μεγάλους αδελφούς μου. Εκτός από τον Τεό. Αυτός είναι σαν πατεράς μου. Θυμάμαι πόσο αγαπημένοι είμασταν. Μου λείπουν. Και ανησυχώ πολύ όσο και αν δεν θέλω να το δείξω. Δεν τους έχω μιλήσει από το Σάββατο αν και ο Αχιλλέας μου είπε ότι τα αγόρια σύντομα θα βγουν χωρίς πολλά πολλά ενώ ο Τεό θα περιμένει μέχρι τη δική του.

My Little DevilDonde viven las historias. Descúbrelo ahora