Κεφάλαιο 43

807 60 82
                                    

Άγγελος P.O.V.

_.Kleiww._ έλα στο στενό δίπλα.

Βλέπω μήνυμα από την Κλειώ. Δεν μπαίνω στον κόπο να απαντήσω και βάζω το κινητό στην τσέπη. Παίρνω λεφτά και κλειδιά και πάω προς την πόρτα.

"Παίδες εγώ την κάνω!",φωνάζω για να με ακούσουν οι άλλοι.

"Που πας;", ακούγεται η φωνή της Λίνας.

"Έχω ραντεβού με την Κλειώ!",ξανά λέω.

"Πάλι με αυτή την ξινή θα βγεις;",με ρωτάει καθώς ακουμπάει πάνω στην κάσα της πόρτας του σαλονιού προς το χολ.

"Μην την λες ξινή.",λέω αποδοκιμάστηκα αν και ξέρω ότι εγώ τα λέω εγώ τα ακούω.

""Εε αφού είναι εγώ φταίω; Και για να κάνει παρέα με τον αχωνευτο φαντάσου πόσο ξινή θα ναι.",ξανά λέει.

"Ποιος είναι ο αχωνευτος;",ρωτάει ο Δήμος που βγαίνει από την κουζίνα. Φοράει μια ποδιά γιατί πριν έπλενε τα πιάτα. Φανταστείτε τον πιο τρομακτικό ανθρωπο της συμμορίας, 2 μέτρα και ύψος με τατουαζ και σκουλαρίκια και να φοράει μια ποδιά με καρδούλες και να πλένει πιάτα. Αν δεν ήθελα να γίνουμε ρεζίλι σαν συμμορία αυτό θα είχε ανέβει στορυ.

"Ο Ιωάννου.", απαντάει ξινά η Λίνα.

"Μάλιστα, μάλιστα...με αυτόν πολύ δεν πλακωνεστε τώρα τελευταία;",ξανά ρωτάει ο Δήμος.

"Εε ναι; Αφού ειναι βλάκας ο τύπος!",λέει η Λίνα.

"Μμ...",μουρμουριζει ο Δήμος." Τέλος πάντων. Δεν νομίζω."

"Δεν νομίζεις τι;",ρωτάει καχύποπτα η Λίνα.

"Να..μήπως..μήπως λέω εγώ τώρα...είσαι ερωτευμένη μαζί του;",ρωτάει ο Δήμος και παρά λίγο να μας μείνει στον τόπο η Λίνα.

Άρχισε να βηχει σαν να μην υπάρχει αύριο και μετά να γελάει.

"Ρε θα με πνίξεις! Αν είναι δυνατόν! Εγώ; Ερωτευμένη; Με τον αχωνευτο! Σε λίγο θα μου πεις ότι ο Άκης είναι έγκυος! Αν είναι δυνατόν!",λέει γελώντας.

"Ναι δίκιο έχεις..",ξανά λέει ο Δήμος.

"Ωραία τώρα που τα βρήκατε μπορώ να φύγω εγώ γιατί θα αργήσω;",ρωτάω και πάω προς την πόρτα.

"Καλά να περάσετε!",λέει ο Δήμος.

"Πάρε της και κάνα γλυκό μπας και της φύγει η ξινιλα!",λέει η Λίνα.

Την κοίταξα προειδοποίητικα αλλά αυτή απλά γέλασε και έφυγε.

"Να σου πω ρε...",μου κάνει ο Δήμος. Γυρνάω και τον κοιτάω ερωτήματικα περιμένοντας να συνεχίσει, "πάρε τη Κλειώ και ελάτε από το μπαράκι το βράδυ. Δεν βρήκαμε την ευκαιρία να γιορτάσουμε την υποτροφία της Λίνας και θα μαστε όλοι μαζεμένοι."

My Little DevilWhere stories live. Discover now