Κεφάλαιο 36

744 65 13
                                    

Άλεξ P.O.V.

Είμαι ακόμα στη γαμημένη την εκδήλωση.

Ναι. Ακόμα.

Πως αντέχω ένας θεός ξέρει.

Έχω βαρεθεί την τελεία ύπαρξη μου.

Οι γονείς μου φύγανε μετά τον καυγά, επειδή ο πατέρας μου είχε χτυπήσει. Αλλά το λέει η καρδούλα του. Κρίμα που αύριο η μάπα του θα είναι χαλια.

Κάθομαι σε ένα τραπέζακι μόνος μου, βασικά όχι τελείως μόνος μου. Έρχονται και φεύγουν κάτι κορίτσια, που πρέπει να είναι από το ορφανοτροφείο αλλά δεν τις δίνω σημασία. Δεν έχω όρεξη για κορίτσια τώρα.

Ιιι καλέστε ασθενοφόρο! Ο Άλεξ έχει πυρετό!

Τι λες αυτό καλέ Θουκλη;

Εγώ τι λέω; εσύ τι λες!; Άκου εκεί δεν έχω όρεξη για κορίτσια! Πως και έτσι!

Εε να μου την έδωσε η άλλη πριν.

"Τι έχεις εσύ καλέ;",με ρωτάει ο Πάνος. Τόση ώρα ήταν με τους γονείς του και ακουγε ένα ακόμα κήρυγμα υψηλής περιεκτικότητας σε κυριλοσυνη. Διακριτικά βέβαια γιατί βλέπουν και οι δημοσιογράφοι. Αλλά τι να το κάνουν τώρα. Έχουν ήδη νέα. Τον καυγά, τον τραυματισμένο Αριστοτέλη Ιωάννου και τα παιδιά τους να μιλάνε με κακές παρέες.

"Δεν έχω όρεξη απλά ρε.",του απάντησα πίνοντας λίγη σαμπάνια.

"Ναι με έπεισες τώρα. Η Έλενα;"

"Δεν την βλέπεις ρε Πάνο;",του είπα κοιτώντας προς το μέρος της. Καθόταν με την παρέα της Λίνας. Φαινόταν να γελάει με κάτι που της είπε ο Δήμος ενώ ο Τεό και ο Μίλτος παίζαν με τον μικρό. Ηλία πρέπει να τον λένε. Η Λίνα δεν φάνηκε να συμμετέχει στην συζήτηση. Αντίθετα κοιτούσε προς το μέρος μου και την κάρφωσα και εγώ με τον βλέμμα μου.

"Ρε έχεις δει πουθενά την Κλειώ;",ξανά ρωτάει ο Πάνος. Έχω την δω από τον καυγά. Σηκώνω απλά τους όμως μου χωρίς να πάρω τα μάτια μου από την Λίνα. "Ααα να τη. Καλά τι κάνει με αυτόν;", συνεχίσε ο Πάνος και μου τράβηξε την προσοχή. Κοίταξα προς την μεριά που κοιτούσε και βλέπω την Κλειώ να έρχεται μέσα με τον Άγγελο. Μίλησαν λίγο και μετά χωρίστηκαν. Η Κλειώ ήρθε προς τα εμάς και ο Άγγελος προς την παρέα του.

"Γεια σας αγόρια!",μας είπε με ένα χαμόγελο.

"Επ τι έγινε; Που χάθηκες εσυ;",την ρωτάει ο αδελφός της.

"Εεε..ήμουν με τον Άγγελο. Του καθάριζα τις πληγές.",είπε κοκκινιζοντας λιγάκι. Η Κλειώ κοκκινίζει, το είδαμε και αυτό.

My Little DevilDonde viven las historias. Descúbrelo ahora