Άκης P.O.V.
Καθόμαστε απλά και κοιταζομαστε. Δεν μιλάει και εγώ δεν έχω κάτι να πω. Απλά την κοιτάω. Και σκέφτομαι. Πως θα την κάνω να με ερωτευτεί;
Καμία ιδέα;
Πως κάνεις κάποια να σε ερωτευτεί παράφορα;
Μετά από εκεί το έχω!
"Καλύτερα να φεύγω σιγά σιγά, θα με ψάχνουν...",λέει η Έλενα και απλά γνέφω καταφατικά. Δεν πειράζει θα ξανά συναντηθούμε. Πάει να σηκωθεί και ξανά πέφτει σχεδόν αμέσως. Την πλησιάζω γρήγορα ανησυχα.
"Τι έπαθες;",ρωτάω και τη βλέπω να έχει κλειστά τα μάτια. Έχει χλωμιασει λιγάκι. "Είσαι καλά;"
"Ναι ναι..απλά ζαλίστηκα λιγάκι.",μου λέει και την κοιτάω περίεργα. Γιατί ζαλίστηκε;
Πιθανές αιτίας ζαλάδας.
1. Εγκυμοσύνη
2. Έλλειψη θρεπτικής ουσίας ή λαϊκιστή έχω να φάω κάτι μέρες.
3. Δεν έχει τρία.Κοίτα την κοιλιας της και δεν την βλέπω πολύ μεγάλη οπότε μάλλον είναι το δεύτερο.
"Έχεις φάει;",τη ρωτάω και αυτή απλά κοιτάει κάτω και ακούγεται ένας ήχος από την κοιλιά της. "Πότε ήταν η τελευταία φορά που έφαγες;
Σίγουρα είναι το δεύτερο.
"Εε δεν πεινάω ιδιαίτερα...",λέει απλά χωρίς να με κοιτάει.
"Μάλιστα.",λέω απλά και σηκώνομαι. "Γιατί δεν τρως;",τη ρωτάω περίεργα ενώ προσπαθώ να ανακτήσω οπτική επαφή αλλά δεν τα καταφέρνω. Συνεχίζει να κοιτάει το πάτωμα.
"Εε..δεν πειναω.",ξανά λέει.
"Μόνο;",τη ξανά ρωτάω έχοντας τη διαίσθηση ότι δεν είναι μόνο αυτό.
"Απλά προσπαθώ να χάσω κάποια κιλα.",λέει παραδομένη και με κοιτάει στα μάτια.
Καλέστε το Δαφνί. Αυτή τρελάθηκε.
Τι κιλά να χάσει;
Από πού;
"Πίσω από τα αυτιά;",τη ρωτάω και αφήνει ένα γελακι. Γελάω και εγώ. "Γιατί να θες να χάσεις κιλά;",τη ρωτάω.
"Γιατί είμαι χοντρή.",λέει απλά και κατεβάζει λίγο το φόρεμα της. Είναι ακόμα με τα ρούχα που φορούσε το πρωί. Πιθανόν να ήταν σε κάποιο κλαμπ. Τη βλέπω να με κοιτάει που την κοιτάω και να κοκκινίζει απαλα.
"Δεν με φοβάσαι;",τη ρωτάω και μοιάζει να ξαφνιάζεται.
"Όχι.",μου λέει απαλά και μοιάζει να το εννοεί.
YOU ARE READING
My Little Devil
RomanceΒΙΒΛΊΟ 1 "Μπαμπά μπαμπά θα μου πεις μια ιστορία;" "Μια φορά και ένα καιρό σε ένα μακρινό βασίλειο ζούσαν άνθρωποι τοσο διαφορετικοί, αλλά και τόσο ίδιοι." ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Μια όχι και τόσο κλασική ιστορία αγάπης. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...