Κεφάλαιο 66

785 70 63
                                    

Άλεξ P.O.V.

Επιτελους.

Τη φίλησα.

Φίλησα τη Λίνα.

Και το καλύτερο;

Με φίλησε και εκείνη.

Την ένιωσα να ανταποδίδει στο φιλί μου με το ίδιο πάθος. Ο τρόπος που κινοντουσαν τα χείλη μας συγχρονισμένα ήταν απλά υπέροχος. Ξανά φέρνω στο νου μου το φίλι. Το πάθος και η ανάγκη που υπήρχε. Ένιωσα την καρδιά μου να χτυπά τόσο δυνατά και ξέρω ακριβώς τι ένιωσα. Ή πιο σωστά δεν ξέρω. Δεν έχω ξανά νιώσει έτσι.

Τώρα την έχω στην αγκαλιά μου και μυρίζω τα μαλλιά της ενώ εκείνη έχει ξαπλώσει πάνω μου. Πόσο με ηρεμεί η μυρωδιά της. Της αφήνω ένα απαλό φιλί στο κεφάλι και ξαπλώνω πίσω αφήνοντας μια ανάσα. Τη βλέπω να ανασηκώνει το κεφάλι και να με κοιτάει. Της χαμογελάω στραβά και τη βλέπω να γυρίζει τα μάτια της. Την σφίγγω ακόμα περισσότερο πάνω μου με αποτέλεσμα να ξανά εστιάσει την προσοχή της σε εμένα.

Θέλω να την ξανά φιλήσω και αυτό ακριβώς κάνω. Σκύβω απαλά και της αφήνω ένα γλυκό φιλί στα χείλη με εκείνη να μου το ανταποδίδει. Απομακρυνόμαστε λίγα δευτερόλεπτα αργότερα και την κοιτάω στα μάτια.

"Πρώτη φορά νιώθω έτσι.",της λέω ειλικρινά. Βλέπω τα μάγουλα της να κοκκινίζουν και χαμογελάω. Είναι τόσο γλυκιά.

"Αλέξανδρε να σε ρωτήσω κάτι;",μου λέει και μένω να την κοιτάω.

"Πως με είπες;",ρωτάω εκλπηκτος.

"Εε... Αλέξανδρε; Αλέξανδρος δεν σε λένε;",με ρωτάει σαν να μην έχει καταλάβει.

"Ξανά πες το.", απαιτώ.

"Εμ... Αλέξανδρε.",λέει μπερδεμένη.

Κλείνω τα μάτια μου και απολαμβάνω το όνομα μου από τα χείλη της. Από τον ήχο της φωνής της. Όταν το λέει εκείνη ακούγεται τόσο διαφορετικά. Τόσο απλά. Ανοίγω τα μάτια και την κοιτάω.

"Είμαι ερωτευμένος μαζί σου.",λέω απλά χωρίς να σκεφτώ. Τη βλέπω να γουρλωνει τα μάτια και να με κοιταει εκλπηκτη. Μάλλον δεν το περίμενε. Αλλά δεν με νοιάζει. Δεν πρόκειται να χάσω την ευκαιρία μαζί της. "Λίνα είμαι ερωτευμένος μαζί σου. Θα γίνεις η κοπέλα μου;",της ζητάω ενώ την κρατάω αγκαλιά στον καναπέ ενός εξοχικού χιλιόμετρα μακριά από οποιαδήποτε πόλη.

Με κοίταει εκλπηκτη σαν να μην περιμένε αυτό που της είπα. Δεν το περίμενε. Είμαι σίγουρος για αυτό. Αλλά μετά το φιλί, μετά το σημερινό φιλί δεν μπορώ να μείνω μακριά της. Τη θέλω κοντά μου. Τη θέλω δίπλα μου. Συνέχεια.

My Little DevilWhere stories live. Discover now