Κεφάλαιο 25

814 70 7
                                    

Τεό P.O.V.

Έκατσα λίγο και παρατηρούσα την Λίνα να ακολουθεί τον διευθυντή του σχολείου και να μπαίνει στην τάξη. Δεν έμοιαζε αγχωμενη. Αδιάφορη θα έλεγα καλυτερα.

Ήξερα ότι δεν ήθελα να πάει σε ιδιωτικό σχολείο, αλλά δεν μπορούσα να την αφήσω στο δημόσιο. Έχει κάνει πολλές εμφανίσεις τώρα τελευταία και την παρατηρούν πολλοί. Δεν θα αργήσουν να την αναγνωρίσουν και μετά τρέχα γυρεύε. Είναι ήδη μπλεγμένη αρκετά, δεν μπορώ να ρισκάρω να μάθουν και το αληθινό της όνομα.

Έφυγα με βιαστικά βήματα από το κτήριο και κατευθύνθηκα προς το αμάξι. Λοιπόν έχω κάμποση ώρα και δεν μπορώ να φύγω από εδώ γιατί αν βγει νωρίτερα η Λίνα θα πρέπει να την πάρω. Τι μπορώ να κάνω το πρωί στα βόρεια προάστια; Πάντως όχι ψώνια.

Ξεκίνησα το αμάξι και κατευθύνθηκα προς την πλατεία. Πήγα σε μια καφετέρια, κάθισα και χαζευα τον κόσμο γύρω μου. Όλοι φαινόντουσαν να αποσχολημενοι. Άλλοι με τα κινητά τους και άλλοι με το να μιλάνε μεταξύ τους. Από τις φάτσες μπορούσα να καταλάβω ότι όλοι ήταν ματσωμενοι, αλλιώς γιατί να έρθουν εδώ. Παρατηρούσα τα ρούχα τους. Όλα μάρκες. Κοίταξα για μια στιγμή τα δικά μου. Ένα πολυφορεμενο τζιν και μια απλή κοντομανικη μπλούζα.

Από τις σκέψεις μου με έβγαλε μια σερβιτόρα. Παρήγγειλα ένα Fredo cappuccino μέτριο και άρχισα να σκέφτομαι τα χθεσινά γεγονότα.

Flashback

Ήμουν έτοιμος να μπω στο σπίτι αλλά χτύπησε το κινητό μου.

📲📲

"Ποιος είσαι και τι θες;", ρώτησα απότομα.

"Μιχάλης εδώ. Έχουμε πρόβλημα."

"Τι έγινε;"

"Μια κοπέλα μας είδε όταν κάναμε την ανταλλαγή και πυροβόλησαμε τον Κολετη."

"ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΛΕΕΙ; ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ;",φώναξα μέσα στα νευρα.

Γαμώ καταστραφηκε η δουλειά την τύχη μου μέσα.

"Δεν ξέρουμε. Φορούσε foul face. Προσπάθησαμε να την τρομάξουμε αλλα...",άφησε την πρόταση του μετέωρη.

"Αλλά τι Μιχάλη; Τι στο διάολο συνεβει;"

"Ο Άκης.",είπε απλά.

My Little DevilWhere stories live. Discover now