Λίνας P.O.V.
Μόλις βγήκα από το μπάνιο και κάθομαι και κοιτάω το ταβάνι. Πρέπει να ετοιμαστώ γιατί σε ένα μισάωρο θα πάμε στο μπαράκι.
"Άντε ρε Λίνα ακόμα;",μου λέει ο Έλβις. Γύρισα το κεφάλι μου και τον είδα να στηρίζεται στην κάσα της πόρτας και να με κοιτάει. Φορούσε ένα τζιν και ένα πουκάμισο που τον κολάκευαν αρκετά. Εγώ ήμουν ακόμα με το μπουρνουζι.
"Μμμμ...",μούγκρισα μια ξανά γύρισα να κοιτάξω το ταβάνι.
"Άντε οι άλλοι έχουν πάει ήδη εκεί.",μου λέει και φεύγει κλείνοντας την πόρτα πίσω του.
Σηκώθηκα σιγά σιγά και πήγα προς την ντουλάπα. Φόρεσα ένα μαύρο τζιν και μια κοντή μαύρη μπλούζα. Δεν βάφτηκα καθόλου και να θελα δεν προλάβαινα. Φόρεσα τα μαύρα τα μποτάκια μου και έριξα μια τελευταία ματιά στον καθρέφτη.
"ΝΤΕΒ ΦΕΎΓΟΥΜΕ!",ακούστηκε από κάτω η φωνή του Έλβις. Παίρνω το κινητό και κατεβαίνω γρηγορα κάτω.
"Τα φώτα πάνω τα έκλεισες;",με ρωτάει και του γνέφω απλά. Κλείνουμε και τα τελευταία φώτα,παίρνουμε κλειδιά και πάμε προς τη μηχανή. Ανεβαίνω στη μηχανή και περιμένω τον Έλβις που φέρνει τα κράνη.
"Οι άλλοι είναι εκεί;",τον ρωτάω και μου γνέφει δίνοντας μου το κράνος. Βάζω το κράνος το ίδιο και αυτός και ανεβαίνει για να ξεκινήσουμε για το μπαρ.
Μετά από λίγα λεπτά ήμασταν απέξω. Παρκάρει την μηχανή και προσπερνάμε τον κοσμο για να φτάσουμε στην πόρτα.
"Επ γεια σου Μανούλη.", χαιρετάω τον σεκιούριτα και μου κλείνει το μάτι ως χαιρετισμό.
Μπαίνουμε μέσα και κατευθυνομαστε προς το μπαρ όπου είναι ο Τόλης. Σέρβιρε κατι ποτά και περίμεναμε να τον χαιρετήσουμε.
"Όλα καλά Ντεβ;",ακούω τον Έλβις να μου λεει.
"Ναι.", φωνάζω για να με ακούσει πάνω από τον ήχο της μουσικής.
"Χαίρομαι.",λέει αυτός και φαίνεται ότι κάτι θέλει να πει αλλά δεν το λέει.
"Τι είναι;",τον ρωτάω.
"Τιποτα...",λέει κάπως ένοχα.
"Μάλιστα.",λέω ύποπτα. Δεν πρόλαβα να ρωτήσω κάτι άλλο γιατί ήρθε ο Τόλης.
"Επ τι λέει;",ρώτησε αρκετά δυνατά.
"Μια χαρά!",απαντάει ο Έλβις.
"Η παρέα είναι πάνω με τον Δήμο και τον Άγγελο στο γνωστό. Ο Τεό θα έρθει σε λίγο είπε.",ανακοίνωσε ο Τόλης. "Εγώ την κάνω γιατί έχει πολύ δουλειά!"
YOU ARE READING
My Little Devil
RomanceΒΙΒΛΊΟ 1 "Μπαμπά μπαμπά θα μου πεις μια ιστορία;" "Μια φορά και ένα καιρό σε ένα μακρινό βασίλειο ζούσαν άνθρωποι τοσο διαφορετικοί, αλλά και τόσο ίδιοι." ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Μια όχι και τόσο κλασική ιστορία αγάπης. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...