Κεφάλαιο 86

687 62 17
                                    

Λίνας P.O.V.

"Λίνα;",ακούω τον Άλεξ να με φωνάζει.

"Στο μπαλκόνι..."

Γυρίσαμε σπίτι μετά το περιστατικό με τον Δημήτρη και τον Άκη. Δεν προλάβαμε να μιλήσουμε με τον Τεό, τον βάλανε κατευθειαν στο κελί του. Ο Δημήτρης έφυγε σχεδόν αμέσως με ένα παιδί και όλοι οι υπόλοιποι προσπαθούσαν να καταλάβουν τι έγινε.

Ο Τεό είναι γκέι και κανείς δεν το είχε καταλάβει.

"Τι κάνεις εδώ διαβολακι μου;",λέει ο Άλεξ όσο με παίρνει αγκαλιά.

"Προσπαθώ να καταλάβω πως έγινε αυτό...μένω με τον Τεό σχεδόν όλη μου τη ζωή... πώς είναι δυνατόν να μην κατάλαβε κανείς τίποτα;", αναρωτιέμαι φωναχτά.

"Τι να σου πω...δεν του φαινόταν...αλλά εσένα σε ενοχλεί αυτό;"

"Δεν...δεν ξέρω. Ναι με ενοχλεί που δεν είπε τίποτα και μας το κράτησε κρυφό...αλλά θέλω να είναι ευτυχισμένος. Και αν είναι ευτυχισμένος με τον Δημήτρη εμένα δεν μου πέφτει λόγος...το ίδιο άτομο που είναι πάντα θα εξακολουθεί να είναι.",λέω και πραγματικα δεν με πειράζει. Τον έχω σαν μεγάλο μου αδελφό, θέλω να είναι ευτυχισμένος. "Απλά σοκαριστικά..δεν το περίμενα."

"Κανείς δεν νομίζω να το περιμένε αυτό...κάνεις."

Κάτσαμε εκεί..στην ησυχία. Αγκαλιά για λίγο κοιτώντας τα φώτα της πόλης μπροστά μας. Σκεφτόμουν πόσο έχει αλλάξει η ζωή μου τον τελευταίο καιρό. Πόσο γρήγορα άλλαξαν όλα. Πόσο ριζικά άλλαξαν όλα. Μερικές φορές αναρωτιέμαι αν είναι για το καλύτερο ή όχι.

Καθόμαστε στην ησυχία της νύχτας μέχρι που μια διαπεραστική κραυγή ακούγεται από μέσα.

Πεταγομαστε τρομαγμένοι και οι δύο και τρέχουμε μέσα προσπαθώντας να καταλάβουμε τι έγινε.

"Μαμά; Μπαμπα;",λέει ο Άλεξ δίπλα μου.

Βλέπω την Κυριακή με τον Αριστοτέλη να βγαίνουν και αυτοί από το δωμάτιο τους στην άκρη του διαδρόμου κοιτώντας τριγύρω εκλπηκτοι. Η Κυριακή άνοιξε το στόμα της να μιλήσει αλλά ξανά ακούστε η κραυγή από το δωμάτιο της Έλενας. Πριν προλάβουμε να σκεφτούμε ο Άλεξ μαζί με τον Αριστοτέλη και ένα περίστροφο είχαν μπουκαρει στο δωμάτιο της κοιτώντας τριγύρω.

Ακολουθήσαμε εγώ με την Κυριακή όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε.

"Τι έγινε; Έλενα τι έγινε; Σε πείραξε κάποιος;", ρωτούσε ο Άλεξ την αδελφή του όσο ο Αριστοτέλης κοιτούσε τριγύρω το δωμάτιο για πιθανές απειλές πηγαίνοντας στο μπάνιο και ύστερα στο μπαλκόνι του δωματίου. Ο Αχιλλέας στεκόταν μπροστά της προσπαθώντας να την πλησιάσει αλλά κάθε φορά που έκανε ένα βήμα προς το μέρος της εκείνη τσιριζε και πήγαινε πιο πίσω.

My Little DevilWhere stories live. Discover now