Κεφάλαιο 41

800 65 69
                                    

Άκης P.O.V.

"Όλα εντάξει με την Ιωάννου.",μου λέει ο Δημήτρης. Γνέφω απλά καταφατικά. Μετά την επίθεση της συμμορίας μας στο ορφανοτροφείο έμαθα ότι η κόρη του Ιωάννου μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Την είδα που την χτύπησε ένας δικός μου αλλά δεν έκανα κάτι. Τελικά έφαγε και αυτός το ξύλο της ζωή του από τον αδελφό της.

Άχρηστος.

Βρίσκομαι στην αποθήκη με τον Δημήτρη και περιμένουμε τους άλλους να φτιάξουμε ένα γαμημένο σχέδιο για το Σάββατο. Είναι σε λιγότερο από μια εβδομάδα και ακόμα καθόμαστε και το συζητάμε.

"Τι σκέφτεσαι;",με ρωτάει ο Δημήτρης.

"Ότι σε πέντε γαμημένες μέρες είναι η γαμημένη πορεία και εμείς καθόμαστε και γαμώ συζητάμε!",του φωνάζω σχεδόν.

"Ποπό νεύρα..από ποτέ έχεις να γαμήσεις;",με ρωτάει και τον βαράω στο πίσω μέρος του κεφαλιού του.

Δεν πρόλαβα να απαντήσω γιατί άρχισε να μαζεύονται οι μαλακές της συμμορίας.

Ένα είναι σίγουρο.

Το Σάββατο θα γαμησουμε κόσμο.

Άλεξ P.O.V.

"Ρε αλήθεια σου λέω αν δεν την κάνω να το βουλώσει να μην με λένε Άλεξ!",ξανά λέω στον Πάνο όσο παίζαμε μπιλιάρδο.

"Ρε Άλεξ μια χαρά είναι η κοπέλα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν την χωνεύεις.",λέει η αδελφή μου.

"Τι λες καλά που θα χωνέψω εγώ αυτή την ξινή!",λεω.

Ναι.

Καλά καταλάβατε.

Γιατί την Λίνα μιλάμε.

"Ξινή ξινή πάντως από εμφάνιση σκίζει!",λέει ο Πάνος και τον βαράω με τη στέκα. "Αου.",λέει καθως τρίβει το κεφάλι του.

"Πήγαινες γυρεύοντας.",του λέω και χτυπάω την άσπρη. Σιτ. Πάλι έξω. Γαμώ. Δεν έχω σταυρώσει μπάλα για μπάλα σήμερα.

"Άλεξ αρχίζω και ανησυχω. Θες να μου πεις ότι δεν την βρίσκεις όμορφη;",ξανά ρωτάει.

"Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.",λέω απλά.

Ψέματα..

Θουκλη σκάσε.

Ναι ναι.. για αυτό την πρώτη φορά που την είδες σου έφυγε το σαγόνι.

Μου έφυγε γιατί ήταν γκόμενα και οδηγούσε μηχανή για αυτό.

Άρα δεν εχουν καμία σχέση τα ζουμερα της πόδια και το πλούσιο στήθος της ή αυτός ο κωλος της.

My Little DevilDonde viven las historias. Descúbrelo ahora