Άκης P.O.V. ( δεν το περιμένατε εε..;😏)
"Τα κλειδιά.",μου είπε η Λίνα.
Δεν πρόλαβα να αντιδράσω και ακούστηκαν φωνές. Ωχ πλάκωσαν οι μπάτσοι. Την κάνω. Φεύγω όσο έχει φασαρία και κανένας δεν με καταλαβαίνει.
Δεν μπορώ να πω. Η Λίνα ήταν καλή στους αγώνες. Γυρεύοντας πηγαινα,και θα την κέρδιζα αλλά είναι πάρα πολύ ριψοκίνδυνη. Ηλίθια μάλλον. Ρίσκαρε και την ζωή της και του Τεό μόνο και μόνο για να με κερδίσει; Νταξει δεν λέω της έβαλα και εγώ άσχημο στοίχημα, αλλά ποτέ μου δεν ένιωσα τύψεις για ότι της έκανα γιατί να νιώσω τώρα;
Ο κόσμος γύρω μου έτρεχε σαν τρελός. Ανέβηκα στην μηχανή και γκαζωσα γρηγορα, φεύγοντας από το λόφο. Μόλις βγήκα στον κεντρικό ηρέμησα λιγάκι, αλλά καταλαβα ότι με είχαν πάρει από πίσω οι μπάτσοι, οπότε την ανέβασα ταχύτητα. Έτρεχα σαν τρελός μέσα στους δρόμους με τους μπάτσους στο κατωπι μου. Μόλις μπήκα στην πόλη πήγαινα από στενό σε στενό σαν τρελός προσπαθώντας να ξεφύγω αλλά που τέτοια τύχη. Κατάλαβα ότι δεν θα γλιτωνα γρηγορα. Μπήκα μέσα στο παρκάκι και παρκαρα την μηχανή και έφυγα με τα πόδια τρέχοντας. Έβαλα την κουκούλα και βγήκα από το πάρκο περπατώντας χαλαρός. Είδα τα περιπολικά και μπήκα γρηγορα σε ένα στενό. Εκεί άκουσα κάτι φωνές. Πλησίασα και είδα τρία άτομα από την συμμορία του Τεό και μια κοπέλα.
"Σταματά να λες ψέματα κοριτσάκι και πες μας τι είδες!", της φώναζε ένας και κατάλαβα ότι ήταν ο Μιχάλης.
"Σου λέω δεν είδα κάτι! Άφησε με επιτέλους άνθρωπε μου!",είπε η κοπέλα με φωνή σαν...σαν..σαν να νιαουριζει. Όχι όμως πονηρά. Αλλά άγρια. Αγριόγατα. Εκανε να φύγει αλλά αμέσως την τράβηξαν και την κόλλησαν στον τοίχο. Πλησίασα και την είδα να κοιτάει με γουρλωμενα μάτια ενώ υπήρχε μια μπαντανα στο πρόσωπο της σαν να προσπαθούσε να καλύψει τα χαρακτηριστικά της.
"Λέγε τι είδες!",της ξανά φώναξε ο Μιχάλης και εκείνη του έδωσε μια γονατια σε ακατάλληλο σημείο. If you know what I mean... Εκείνος διπλωθηκε στα δύο και η κοπέλα προσπάθησε να ξεφύγει γρηγορα σαν γατάκι. Αλλά κρίμα δεν προλαβε. Ο Μιχάλης της έπιασα γρηγορα και την ξανά κόλλησε στον τοίχο.
YOU ARE READING
My Little Devil
RomanceΒΙΒΛΊΟ 1 "Μπαμπά μπαμπά θα μου πεις μια ιστορία;" "Μια φορά και ένα καιρό σε ένα μακρινό βασίλειο ζούσαν άνθρωποι τοσο διαφορετικοί, αλλά και τόσο ίδιοι." ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Μια όχι και τόσο κλασική ιστορία αγάπης. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...