Κεφάλαιο 24

901 64 14
                                    

Κλειώ P.O.V.

Αμέσως ξεκίνησε με προορισμό το σπίτι μου.

Είμασταν αρκετή ώρα πάνω στην μηχανή, αλλά μου άρεσε. Αυτό το αίσθημα ελευθερίας όταν ο αέρας σου χτυπάει τα μαλλιά. Και το τοπίο ήταν ωραίο συνεχώς άλλαζε. Μπαίναμε μέσα στην πόλη και πολυκατοικίες μας περιτριγυριζαν. Αμάξια παντού, και άνθρωποι στα πεζοδρόμια να τρέχουν βιαστικοι. Κάποιοι μόνοι, κάποιοι με παρέες.  Η φασαρία της πόλης. Μου άρεσε αυτή η φασαρία. Στη γειτονιά μου τα σπίτια είναι απλωμένα με τεράστιους κήπους. Υπάρχει πολύ πράσινο, αλλά και πολύ μοναξιά. Άλλαξε πάλι το τοπίο σιγά σιγά. Κατάλαβα ότι απομακρυνόμαστε από το κέντρο αφού δέντρα έκαναν την εμφάνιση τους. Λίγο πριν φτάσουμε σπίτι μου κατάλαβα ότι τέτοια ώρα θα έχει φρουρούς απέξω. Δεν ήθελα να με δουν με τον Άγγελο, θα το λέγαν σίγουρα στον πατέρα μου και δεν ήθελα να βρει κάποιο μπελά.

"Άγγελε!",του φώναξα."Μπορείς να με αφήσεις στο επόμενο στενό;", ρώτησα.

Εκείνος με κοίταξε περίεργα μέσα από τους καθρέφτες αλλά έστριψε στο στενό δίπλα από το σπίτι μου. Μου έδωσε το χέρι του να κρατηθώ και με βοήθησε να κατέβω όσο εκείνος έμεινε πάνω στη μηχανή. Προσπάθησα να βγάλω το κράνος αλλά δεν τα κατάφερα. Ο Άγγελος γελούσε και με κοιτούσε. Είχε ωραίο γέλιο. Μετά από λίγο τα παράτησα αφού κατάλαβα ότι δεν είχε νόημα να παλεύω.

"Έλα εδώ πριγκίπισσα.",μου είπε γελώντας. Τον πλησίασα και με μια γρήγορη κίνηση το ξεκουμπωσε. Αμέσως το έβγαλα και τιναξα τα μαλλιά μου.

"Ευχαριστώ πολύ πρίγκιπα.",του είπα λιγάκι ειρωνικά. Ξανά γέλασε. Έχει πολύ ωραίο γέλιο.

"Σε ευχαριστώ πριγκίπισσα.",μου απάντησε.

Εε;

Το είπα δυνατά αυτό;

Μάλλον;

Ρεζίλι έγινα! Γαμώτο. Αμέσως κατέβασα το κεφάλι και ένιωσα τα μάγουλα μου να παίρνουν φωτιά.

"Σου έχω πει ότι φαίνεσαι γλυκούλα όταν κοκκινίζεις;",μου είπε και κοκκίνισα ακόμα πιο πολύ. Συνέχισε να γελάει με τον πόνο μου.

"Εε... ευχαριστω.",απάντησα δειλά.

"Τιπ-", πήγε να πει αλλά ο ήχος από ένα κινητό τον διέκοψε. Έβγαλε το κινητό του από την τσέπη του και το έκλεισε. "Πρέπει να φύγω πριγκίπισσα.", συνέχισε. Εγώ απλά έγνεψα θετικά.

"Σε ευχαριστώ πολύ που με έφερες, και για την φιλοξενία..και για όλα.",τον ευχαρίστησα.

My Little DevilWhere stories live. Discover now