Κεφάλαιο 70

730 68 59
                                    

Άκης P.O.V.

"Άντε φτανουμε;", παραπονιέται για ακόμα μια φορά η Έλενα.

Παιδιά αρχίζω και μετανιώνω που αστόχησα.

Αν συνεχίσει έτσι να ξέρετε θα έχουμε κηδείες. Εγώ προειδοποίησα. Να πάτε να ραψετε μαύρα.

"Για τελευταία φορά οχι!",λέω ενώ βλαστημαω σιγανα.

"Μα αυτό είπες και πριν 20 λεπτά!",μου παραπονιέται.

Αυτό ήταν.

Δεν θα ζήσει να ξανά φάει Μερέντα!

"Δεν φταίω εγώ που έχει κίνηση! Το βλέπεις και εσύ!",της φωνάζω και το βουλώνει.

Αααα αυτό ήθελε τόση ώρα;

Άλλη φορά να το ξέρω.

"Είσαι κακος.",την ακούω να μουρμουραει.

"Και λίγα λες γλυκά.",της λέω πονηρά ενώ της κλείνω το μάτι και τρώω και μια σφαλιάρα στο μπράτσο. Γυρνάω και της ρίχνω ένα δολοφόνικο βλέμμα έτοιμος να τη βρίσω αλλά με σταματάει με την πολυλογια της.

"Άντε φτανουμε; Γιατί έχεις τέτοιο βλέμμα; Συνέχεια μαγκούφης είσαι; Μπορείς να παρκάρεις να πάμε με τα πόδια; Πιο γρήγορα δεν θα κάνουμε; Αλήθεια εδώ τριγύρω που έχει κρεπερι; Δηλαδή αν θέλετε κρέπα τι κάνετε; Το σχολείο που είναι; Έχει πολλά παιδιά; Εσύ τι ταξη είσαι; Τελικά το μπαράκι είναι μακριά; Εδώ η περιοχή είναι μεγάλη; Εεε τι κάνεις;",με ρωτάει ενώ εγω έχω παρκαρει το αμάξι και βγαίνω. Ακολουθει το παράδειγμα μου και βγαίνει και αυτη.

Αφού κλειδώνω την αγάπη μου, τον έρωτα μου, το γλυκό μου αμαξακι, αρχίζω να περπατάω αργά προς το μπαράκι του Τεό έχοντας το νου μου τριγύρω γιατί αν με δει κανείς από τη συμμορία του Τεό την έχω γαμήσει. Και όχι τίποτα άλλο και την Ιωάννου μαζί μου τα πράγματα θα είναι ακόμα χειρότερα.

"Εεε που πάμε;",με ρωτάει ενώ τρέχει να με προλάβει. Είναι πιο μικρόσωμη από μένα με αποτέλεσμα ένα βήμα μου να είναι τρια δικά της.

"Στο μπαράκι δεν ήθελες; Εκεί πάμε.",της λέω ξέρα και στρίβω γρήγορα σε ένα στενό τραβώντας τη μαζί μου.

"Τι στ-;",πάει κάτι να πει αλλά τη διακόπτω βάζωντας το χέρι στο στόμα  της κάνοντας την να σωπάσει. Την κολλάω στον τοίχο και ενώνω τα σώματα μας. Με κοιτάει με γουρλωμενα ματια και έτσι όπως της καλυβω κάποια χαρακτηριστικά κάποια μου θυμίζει αλλά δεν ξέρω ποια. Πέφτω ολος πάντως της και κατεβάζω το κεφάλι μου σαν να φαίνεται ότι τη φασωνω. Το ένα μου χέρι κατεβαίνει κατευθείαν στο μπούτι της ενώ το άλλο μένει στο στόμα της. Τη βλέπω να με κοιτάει παράξενα και καταλαβαινω ότι έχει κοκκινησει από την κοντινή επαφή, η οποια όσο να ναι επηρεάζει και τον Άκη τζούνιορ. Εεε δεν φταίω εγώ παιδιά!

My Little DevilWhere stories live. Discover now