Κεφάλαιο 30

923 64 16
                                    

Λίνας P.O.V.

Ήμουν από το πρωί σήμερα στο συνεργείο. Τα τελευταία χρόνια βοηθούσα όσο μπορούσα. Είχε αρκετή δουλειά ειδικά μετά από αγώνες. Τα παιδιά που άνοικαν στην συμμορία αγωνίζονταν και αν κέρδιζαν Φερνάν εδώ τα αμάξια ώστε να τα επισκευασουμε και βασικά να τα τροποποιήσουμε.

Ο Μπουμ με τον Έλβις ήταν μέσα στα αμάξια και εγώ ασχολούμουν με την μηχανή μου. Πείραξα λίγο τα καλώδια με τις οδηγίες του Έλβις και τέλος την καθάρισα και την γυάλισα. Σαν καινούργια είναι το μωρό μου.

Πήγα στα παιδιά να δω με τι ασχολούνται. Ο Έλβις ήταν στο γραφείο και έβλεπε κάτι χαρτιά ενώ ο Μπουμ εξαφανισμένος. Κοιτάω από εδώ κοιτάω από εκεί πουθενά.

"Στο αμάξι.", ακούω την φωνή του Έλβις, ενώ τον βλέπω να μην έχει σηκώσει κεφάλι από τα χαρτιά. Κοιτάω το αμάξι και πάλι δεν βλέπω κάτι. Παρατηρώ καλυτερα και διακρίνω ένα πόδι να φαίνεται από κάτω. Πλησιάζω και το τραβαω εμφανίζοντας ένα Μπουμ μέσα στα λάδια αυτοκινήτου.

"Επ καιρό έχω να σε δω.",λεω.

"Ντεβ έχω δουλειά θες κάτι; Πρέπει να το τελειώσω σημερα.",μου λέει σοβαρά και κατσουφιαζω αφού ξέρω ότι δεν θα ασχοληθεί μαζί μου. Έτσι τον αφήνω να συρθεί ξανά κάτω από το αμάξι με εκείνο το μηχανημα που έχει ροδιτσες σαν σκειμπορντ. Δεν ξέρω αν καταλάβετε πάντως εγώ κατάλαβα.

Πλησιάζω τον Έλβις. Φαινόταν ανήσυχος ενώ παρατηρούσε κάτι χαρτιά. Πλησιάζω από πίσω και τον παίρνω αγκαλιά ακουμπώντας το κεφάλι μου στον ώμο του. Με κοιτάει με τα πλάγια του ματιού του και μου σκάει ένα χαμόγελο αλλά βεβιασμένο αφού μόλις παρατηρεί τα έγραφα συνοφριωνεται.

"Τι έγινε ρε; Τι χαρτία είναι αυτά;", ρωτάω.

"Τίποτα μωρέ. Κάτι του μπαρ. Μην δίνεις σημασία εσύ."

"Μα δεν σε βλέπω πολύ καλά. Σίγουρα όλα οκ;",ξανά ρωτάω αφού φαίνεται ότι μου λέει ψέματα.

"Σου είπα να μην ανησυχείς. Τώρα θα πρέπει να είσαι αφοσιωμενη στα διαβάσματα!",μου λέει ενώ κάνει την καρέκλα πίσω κάνοντας μου χωρο να περάσω και να κάτσω στα πόδια του. Τύλιξε τα χέρια του γύρω μου και έφερε το κεφάλι του στο στήθος μου. "Έριχνα άνετα ένα ύπνο τώρα.",μου λέει λάθος κλείνει τα μάτια μου και εγώ απλά χαμογελάω. Ανέβασα το χέρι μου και άρχισα να του χαϊδεύω τα μαλλιά, ενώ εκείνος είχε χαλαρώσει.

Την όμορφη αυτή στιγμή διέκοψε ένα βρώμικο πανί που έπεσε κατευθείαν στο πρόσωπο μου συνοδεύομενο από μια φωνή.

My Little DevilWhere stories live. Discover now