"Γαμώτο, όχι, δεν θα χρησιμοποιήσεις ροζ φώτα για ατμόσφαιρα!" Της φωνάζω εκνευρισμένη.
Ποιός είπε ότι θα προλάβω άνετα;; Είμαι στο καμαρίνι και κάνω τα μαλλιά μου μπούκλες ενώ προσπαθώ να βαφτώ και να διευθύνω όλα τα υπόλοιπα. Γιατί ο Λούις έβελε εμένα να διευθύνω έτσι κι αλλιώς; Εγώ δεν μπορώ να αποφασίσω αν θα φορέσω μαύρο ή κόκκινο στρίνγκ. Το μαύρο είναι ποιο σέξι. Αλλά το κόκκινο είναι αισθησιακό. Χμμμ...
"Μα γιατίιι; Είναι γλυκούλια!" Παραπονιέται νιαουριστά και μου έρχεται να της τραβήξω τα εξτένσιον.
"Να σου θυμίσω ότι το 90 της 100 τού πληθυσμού θα είναι ΆΝΤΡΕΣ! Ποιός χέστηκε αν είναι γλυκούλια;;" Λέω τόσο δυνατά που κάνει ένα βήμα πίσω. Πραγματικά με έχει φέρει στα όρια μου.
"Τσακίσου και φέρε μου τον Άρη να συνεννοηθώ!" Απαιτώ και εκείνη βγαίνει βιαστικά έξω να τον φωνάξει.
Ξέρω ότι μπορεί να ακούγομαι σκύλα αλλά εδώ πέρα υπερισχύει πάντα αυτός που καταφέρνει να ακουστεί. Αν δεν φωνάξω δεν με παίρνουν στα σοβαρά και το να προσπαθείς να ελέγξεις ένα μάτσο μικρές, ξανθιές τσουλίτσες είναι εξουθενωτικό. Αλήθεια, γιατί είναι όλες ξανθιές είπαμε;"Με ζήτησες κούκλα;" Ρωτάει με θράσος ο Άρης, το παιδί για τον φωτισμό. Είναι μόλις 17.
"Να μιλάς στον πληθυντικό στο κορίτσι του αφεντικού σου αν δεν θες να χάσεις το κεφάλι σου!" Τον προριδοποιώ πριν ξανά μιλήσω...
..." Θέλω τα φώτα να κλείσουν στις έντεκα και μισή. Μπλε σκούρες αποχρώσεις. Να γυρίζουν στον χώρο αργά. " Εξηγώ.
"Το έχω!" Απαντάει και αποχωρεί χωρίς να τον ανησυχεί και πολύ η απειλή μου. Θα έπρεπε ωστόσο.
"Κάποιος να μου φέρει και το στικάκι με τα τραγούδια!"
"Εδώ" Μου λέει ένας τυπάς με καπέλο γυρισμένο ανάποδα στο κεφάλι του που φοράει μια μαύρη φόρμα τρία νούμερα μεγαλύτερη και χρυσές αλυσίδες στο λαιμό του.
Αν ήταν έξυπνος δεν θα κυκλοφορούσε με αυτές εδώ
μέσα.Τέλος πάντων. Ξεκλέβω λίγο χρόνο για να τσεκάρω τα τραγούδια που θα ακουστούν σε ... μιάμιση ώρα περίπου.Δεν θέλω να το αφήσω στην τύχη. Την τελευταία φορά είχαν βάλει μέσα ακόμα και το Gucci Gang. Έλεος!
Μετά από μία ώρα περίπου δίνω εντολή στις ' κοπέλες ' που σερβίρουν τα ποτά να πάνε στα πόστα τους αφού ελέγξω την ενδυμασία τους.
YOU ARE READING
Κακές Συνήθειες
General FictionΜια δήθεν σχέση.... Ένα καλά κρυμμένο μυστικό... Μία απρόσμενη συνάντηση... Ένα ξεχασμένο παρελθόν που πονάει... Ένα μπαλκόνι με ροζ τέντες στην Γλυφάδα..... Και ..... ότι καταλάβατε, καταλάβατε! ΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΑΡΧΊΖΕΙ! #1 Στην κατηγορία: myst...