7. Τι θλιβερό...

166 29 11
                                    

Ξυπνάω από το φως του ήλιου που μπαίνει στο δωμάτιο από το τα παράθυρα και όλος τυχαίος πέφτει ακριβώς πάνω στα μούτρα μου.

Γυρίζω από την άλλη χωρίς να ανοίξω τα μάτια μου. Δυστυχώς και εκεί τα ίδια. Πόσα παράθυρα έχει αυτό το μέρος;

Τελικά τα παρατάω και σηκώνομαι.
Κοιτάζω το ρολόι στον απέναντι τοίχο.

7:52 π.μ.

Τέλεια! Πάλι δεν κοιμήθηκα καλά. Γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να με ξανά πάρει ο ύπνος πλέον, πηγαίνω να κάνω ένα μπάνιο.

Τότε μου κόβει ότι δεν έχω ρούχα. Κάθομαι στην καρέκλα κοντά στο κρεβάτι μου απογοητευμένη και απλώνω τα πόδια μου πάνω στο κομοδίνο. Βγάζω το κινητό από το σουτιέν μου και τσεκάρω για μηνύματα.( Μπορείς να χωρέσεις πολλά σε ένα σουτιέν εντάξει;)

Έχετε 52 μη αναγνωσμένα μηνύματα:

Hoe1: Πού είσαι? Σε ζητάει ένας κούκλος στα δωμάτια, πάνω. Πληρώνει καλά. Να είσαι εκεί στις 01:00 π.μ.

Ναι καλά! Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια!
Σόρρυ κούκλε!

Ξαφνικά θυμάμαι τα λεφτά. Ο Άλεξ είπε ότι θα το κανονίσει. Τι εννοούσε;

Την στιγμή εκείνη κατεβάζω τις ποδάρες μου από το κομοδίνο καί ρίχνω μια ματιά πάνω του.

Μένω με το στόμα ανοιχτό στην θέα των πενηντάευρων! Μια ολόκληρη δεσμίδα!

Τα μετράω δύο φορές. Ό, θεέ μου, δεν το πιστεύω! Ναι, είναι σίγουρα 5.000€!!!!

Το πε και το κανε! Μου έφερε όσα χρήματα χρειαζόμουν και πολύ περισσότερα! Μα καλά, που βρήκε τόσα λεφτά;;

Θα πρέπει να τού επιστρέψω όσα περισσέψουν τουλάχιστον.

Μόλις συνέρχομαι από το αρχικό σοκ
συνεχίζω να κοιτάζω τα μηνύματα.

Ηοe2: Ά, ρε τυχερήηη! Δύο Θεογκόμενοι να πλακώνονται για πάρτη σου!

Hoe3: Τί έγινε και εξαφανίστηκες? Έγινε χάος χωρίς εσένα στο μαγαζί να συντονίζεις!

Hoe#2155783490: Σου έφερα την βαλίτσα σου φιλενάδα! Έλα να την πάρεις από τον τρίτο όροφο, δωμάτιο 6 άκα, my room

Κακές ΣυνήθειεςWhere stories live. Discover now