27. Όταν σε μουτζώνει το σύμπαν..

100 20 14
                                    

          ~Ένας μήνα αργότερα~

LOUIS'S POV

Τα πράγματα πίσω στην πατρίδα πάνε κατά διαόλου. Ένας μπάσταρδος
καίει τις αποθήκες μου, την μια
μετά την άλλη. Μιλάμε για ζημιά εκατομμυρίων. Και ξέρω πολύ
καλά ποιος είναι και τι ψάχνει.
Όμως δεν θα καταφέρει να βρει αυτό που αναζητά. Γιατί πολύ απλά κοιτάζει πάντα στα λάθος σημεία...

Ο Ντέιβιντ με πήρε τρελαμένος την πρώτη φορά, λέγοντας μου πως η αποθήκη έξω από τον Ωρωπό τυλίχτηκε στις φλόγες,, πως μόνο το τεθωρακισμένο γραφείο σώθηκε, πως κάποιος άνοιξε το θησαυροφυλάκιο,  τα χρήματα δεν έλειπαν. Και αυτό με ανησυχεί. Πήρε το στικάκι... έστω
από σπόντα... γιατί δεν πήγε στην αστυνομία; Τί θα το κάνει;

Γαμώ, μόλις έμαθα ότι έχει στα χέρια του αυτή την συνομιλία τρελάθηκα..
Έγινα έξαλλος, βγήκα εκτός εαυτού και έσπασα τα πάντα σ'εκείνο το δωμάτιο. Ο 'πατερας' μου έστειλε
δύο λακέδες να με ακινητοποιήσουν και μια τσούλα με σύριγγα μου κάρφωσε την ηρεμιστική στο λαιμό.

Τόσο δειλός πάντα...να έρθει ο ίδιος να με αντιμετωπίσει ούτε λόγος.

Πάλεψα πολύ να χτίσω αυτή την αυτοκρατορία..και δεν σκοπεύω
να μείνω κρυμμένος στο Vegas
βλέποντας την να καταστρέφεται.
Μπορεί να έπεσα στην ανάγκη του γέρου.. αλλά τόσο καιρό που είμαι κλεισμένος στην έπαυλη του προσπαθώντας να ΜΗΝ τον σκοτώσω, αποτελέσματα δεν είδα. Είπε πως θα τα έφτιαχνε όλα, αν έστελνα τα πολύτιμα σιδερικά του στην Ελλάδα..
Δεν είμαι όμως άνθρωπος που φημίζεται για την υπομονή του..
Κράτησα το δικό μου μέρος τις συμφωνίας. Η πρώτη παρτίδα με το
εμπόρευμα έχει περάσει τα σύνορα εδώ και μέρες, αλλά πράξεις απ'αυτόν δεν βλέπω.

Ένοιασου γέρο, και θα πληρώσεις όταν έρθει και σένα η ώρα σου. Οι  σκιές δεν ξεχνούν εύκολα.

Ο Ντέιβιντ δεν έχει σταματήσει να παίρνει τηλέφωνα..με ενημερώνει για κάθε καταστροφή αναλυτικά σαν καλός σκύλος που είναι..και παραπονιέται συνέχεια για την Άν..

Πριν φύγω τον έβαλα να μαθαίνει με τρόπο τις εξελίξεις στην εταιρεία και να με κατατοπίζει. Αλλά εκείνη λέει, αρνείται να δώσει αναφορά σ'έναν τυποτένιο ανθρωπάκο. Να μάθει λέει, ποια είναι η θέση του διαφορετικά θα μιλήσει μαζί μου και θα μου πει να του φυτέψω μια σφαίρα στο κεφάλι.

Μπράβο Άν. Αρχίζεις να μου μοιάζεις βλέπω....

Στην θύμηση της μορφής της το χέρι μου γλίστρησε από μόνο του μέσα στην φαρδιά τσέπη από το παλτό μου και έσφυξε ασυναίσθητα τον φάκελο που περίμενε εκεί.

Κακές ΣυνήθειεςWhere stories live. Discover now